Daha once size denk geldigini dusundunuz mu?
Neden bazı insanlara doğru kişi denk gelmez?
Daha once size denk geldigini dusundunuz mu?
Neden bazı insanlara doğru kişi denk gelmez?
Daha once size once denk geldiğini dusundunumuz?
Issikk sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bunu bende anlayamıyorum. Doğru kişiyle karşılaşma umuduyla duruyorum açıkcası. Yanlış insanlarla zamanımı geçirmek istemediğim için 2,3 yıldır falan ilişki kurmadım daha önce hep yanlış insanlarla karşılaştım çünkü yıllarımı yanlış insanlar uğruna harcadım artık ya doğru kişi olsun ya hiç olmasın diyorum o yüzden
Ne zaman birine tamam doğru kişi bu desem bi yalan söyleyip her şeyi mahvediyor
Yalansız, sadık, kafaların uyuşacağı biriyle ne zaman karşılaşacağımı merak ediyorum. Ki böyle birini %100 hakedecek biriyim. Sabırla bekliyoruz bakalım😅
Bu zamana kadar ki ilişkilerimde ufacık bile yalan söylemedim ve asla başka kadınla iletişim kurmadım dönüp nakmadım bile. Sonsuz dürüstlük ve sadakat sahibiyim ve karşıdanda aynılarını beklediğim için olmadı zaten. Hepside yalan söylediler ve ilişkilerimi bundan dolayı bitirdim.
Bu yüzden iyice tanımadan kimseyi hayatıma almıyorum artık. Gerçekten dürüst olacak biriyle tanışmayı bekliyorum.
Ben bu kadar dürüst olabiliyorsam başkası neden olamasın yani. Dünyada tek olduğumu düşünmüyorum😅
belki de size denk gelen doğru insanı ıskalamış olabilirsiniz
ya da doğru insan diye kafanızdaki rol model aslında sizin için doğru değildir..
beraber doğru olmak yerine en doğrusunu aramak koca bir hata da olabilir
Peki dogru kisi geldi ise kalmasi gerekmez miydi? Eger o ise neden olmadi?
siz doğru değildiniz belki:)
buradaki amaç doğru insan ise..
belki de hayalinizdeki değil sizi iyi hissettiren kişi doğru kişi olabilir
Belki birbirimiz icin dogruyduk. BBelki iyi hissediyorduk. Iste olmayinca olmuyor dimi? Peki sizin icin dogru olani nasil anlarsiniz? Birbiriniz icin oldugunu?
yani ona bakıp
onunla 10 yıl sonra bile sıkılmadan sohbet edebileceğime inanırsam
sanırım doğru kişidir
yani o hissiyatı nasıl anlatayım anlatarak anlaşılmaz ki
Tabi bazen işte bu dogru kisi dersin aklindan cikmaz, sohbetiniz gayet iyidir fakat olmaz. Bu cok ilginc
o zaman kader değil diyoruz
bazen olmuyor
Boyle dusundugun birileri oldu mu peki
geçmişte evet olmuştu
ama sonra yollarımız ayrıldı..
Belki dogru zamanda dogru kisiler denk gelir
belki
belki de biraz ödün vermek gerekiyor kendinden
zaman ne gösterir bilinmez
Bazilarina cok erken denk gelir bazilarina gelemez iste
hayat ne gösterir bilemiyorsun yaşamadan da göremeyeceksiniz ihtimal
akışına bırakın
En iyisi
Mesele doğru insanın denk gelmemesi değil, çocukluk travmalarından dolayı sürekli yanlış kişilere çekilmek.
Ne gibi
Nasıl, ne türde insanlara karşı çekim duyduğumuz, çocukluk ve ergenlik yıllarımıza dayanıyor, büyük ölçüde aile ilişkilerine.
Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı eğriyi doğruyu hesaplayarak zaman kaybetmezdim olsaydı sanırım 😄
Ciddiyim 😄
Ben tarafında sorun yok kimseye karşı haha mesele kızların saçma sapan kriterlerine uyan biri değilim 😄
Hayir daha önce denk gelmedi.
Doğru insanı ve doğru zamanı bekliyorum sanirim
aslında iyi veya kötü karşımıza çıkanlar doğru kişilerdir bazıları ders verir bazıları aldığın ders sonucu iyi insanı buluruz
Doğruyum doğru hiç denk gelmedi çünkü doğru doğruya denk gelmez
Aynen öyle
Çünkü kendisi doğru olamamıştır. Kişi neyse karşısınada o çıkar.
Ne bileyim ben. Denk gelmeyince gelmiyor işte
Eş, dost, konu komşu, akrabalar olmasa millet arkamdan afedersin ama g. t. mü kazmasa doğru kişi denk gelirdi
Denk geldiğinde bu soru yok olur zaten :) beklemediği an beklemediği zamanda gelirmiş.
İnşallah bulursam asla ama asla bırakmcam ve onu çok mutlu edicem çünkü yıllardır bu hayali kuruyorum
Biraz çekingen biriyim açıkçası bu yüzden kaybettim hep
Size istek gönderdim
Ben her zaman kalbimdeki kişiyle konuşmak isterim yani o bana küsse sanki bütün dünya küsmüş gibi hissederm ve onu dünyadaki tek kişi bilirim öyle sadakat taşıyorum
Kendisi doğru kişi mi ki karşısına doğru kişi çıkacak?
Hiç denk gelmedi gelmesinde
Bilmem yoruldum zaten
Herkes laikini bulurmus
Zıt olmaz ki genelde kafa yapıları uyusur
Ön yargılı olma
Hata kusur arama
Biraz fedakarlık yap
Hayat daha güzel. olur
Kusursuz arkadss arayan yanliz kalir
Zaten herkesin aradığı bu?
el birliğiyle aşkları sevgileri yok ettikte ondan
kirli düşünce taşıyanlar temiz sevgileri kullandı o temiz sevenlerde sevgileri kullanıla kullanıla sevmekten vazgeçti şimdi güven ile amaç çıkar ilişkileri kaldı
evet temiz sevgileri de kötüler kirletti
şimdi arzuları kızlar güvenle yaşamayı erkeklerde anı değerlendirmeyi seçmiş
kısmet değilmiş diyoruz
Hayır
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?