Bir insanın hemcinsinden hoşlanıp, ilişki yaşaması sizce yanlış mı, doğru mu? 


soldakine iyi kayılır yazık lezmiş. dini bir kenara bıraksan bile doğala aykırı bir sapkınlık canısı. din nazarında bakarsan zaten kebair büyük günah ve sapıklık.
Bu konuyu tamamen insanın duygularına ve hislerine göre değerlendirmek gerek. Aşk, kalbin kimin için çarptığıdır ve bunda yanlış ya da doğru diye bir şey olamaz! İnsanları hisleriyle kabullenmek, saygı göstermek en güzelidir. Sevginin ne kadar değerli olduğunu unutmamalıyız 🩷. Peki, sen bu konuda ne düşünüyorsun? Aşkın sınırları var mı?
Cevap
33Cevap
Yani bence hiç normal değil ama herkesin kendi tercihi
Yanlış, normal değil normalleştirilemez.
Dinimize uygun bir davranış değil gadası
Allah herkese hidayet versin
Yanlışı ya da doğrusu kime göre neye göre. Herkesin kendi hayatı ve tercihi. Geçmişte kız arkadaşım vardı mesela ama bu kimseyi ilgilendirmez.
Yorumlara baktimda herkes iğrenç demiş.. herkesin yönelimi farkli olabilir onun özeli sonuçta kumseyi ilgilendirmez
Üzgünüm ama racona ters
https://www.youtube.com/embed/9QxTBs1FLjcGözümüze sokulmadığı ve yaygınlaştırılmaya çalışılmadığı sürece beni ilgilendirmiyor. Öyle doğmuşsa yapacak bir şey yok, yanlış olan şey özendirmek.
Bu sapkınlıktır. Elbette yalnış ve asla saygı duymadığım bir şey.
Bu dince yanlış ama insanlarca doğru... Bence şahibeli...
Uzun uzun yazacaktım ama vazgeçtim. Kısaca, evet olabilir diyorum.
evet dinen yanlış ben bir erkele neyse devamını getirmeye gerek yok
Beni ilgilendirmez bana bulaşmasınlar ulu orta yiyişmesinler yeter
Beni ilgilendirmiyor dostum isteyen istediğiyle olabilir.
Tabiki yanlış. Bunun soruluyor ve konuşuluyor olması bile kötü
Bana göre sapkınlık kardeşim. Özentilik ve aptallık
Tovbeli bismillah bu nasil soruu... Homofobigim ben karsiyim boyle seylere
Tamamen bir tercih meselesidir yanlış ya da doğru olması kişiye göre değişir
Kadınlar yaşamasın. Ekmeğimize mani olmayın valla ararın tayyibi ha 😁
bana bir zararı yok, bu işin doğrusu yanlışı olduğunu da düşünmüyorum.
erkekler için yanlış. erkek adam karılardan hoşlanır sadece.
Herkesin hayatına hickimse karışamaz ya da onun gibi bir şey
Doğru değil tabiki
Ama şu filmi izlemiştim güzeldi😄
Peki bir taraf çocuk istedi nasıl yapceniz hadi çocukda oldu ana kim buba kim olcek
Kendi bileceği iş. Beni alakadar etmez.
Çok irrite edici bence düşüncesi bile 🤦🏻
Yanlış, bu bildiğin ahlaksızlıktır.
Yanlış ben normal görmüyorum
Yok ya tövbe tövbe jdjjd
Yanlış buluyorum normal bir durum değil.
Bana göre yanlış.
Bence herşeyden tat alınmalı
Doğru olduğuna düşünmüyorum kesinlikle yanlıştır.
Bana göre değil ama herkesin kendi tercihi
Yanlış buluyorum edepsizlik
yanlışı dogruyu bilmemde iğrençlik
Tanrı'yla onun arasında olan bir şey
Bana göre çok yanlış.
soft olabilir
ksdında itici değilldir
adı üstünde hemcins
İğrenç buluyorum
İsteğe ve zevklere göre değişir normal
Kendi bilir
Yanlış
Cahillik
yanlis
Yanlış
Tiksindirici
Yanlış
Yanlış..
Bence yanlış
Doğrumu peki sen söyle bakım
Kisisel yonelimdir
Yanlış.
Tuhaf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?