- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
7 ayBence rahat edesin diye söylemiyordur belki başka sebebi var bilmiyorum, ve yatak büyüktür iki kişilik ve rahatsız olacağın bi durum olmaz, benim bildiğim erkek karısına her tür desteyi yani ilgi sevgi evde yardım etme ve ilişkiye bile girilir hiç sıkıntı olmaz, böyle giderse araya tam soğukluk girer doğum dan sonra senin canın hiç çekmeyecek şimdiden söylüyorum, biraz sen kendine çekmeye çalış yanına otur öp sarıl yattığı yere git sen burada uyuyacaksan bende uyurum, ya da gel yatağa yanımda uyu falan de, eğerki gelmiyor yapmak istemiyorsa artık gerisini sen düşün yani günün birinde hüsrana uğrayabilirsin,
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)7 ayAslında bu durumda hissettiklerin gayet doğal, çünkü hamilelik döneminde hem bedensel hem duygusal hassasiyet artar ve eşinden uzaklaşmak ya da onunla arandaki sıcaklığın azalması insanda eksiklik duygusu yaratabilir, ama senin de anlattığın gibi bir noktadan sonra “o istemiyorsa ben de istemem” refleksi bir savunma haline geliyor; yani kırılmamak için duygusal mesafeyi korumaya çalışıyorsun. Evliliklerde zaman zaman böyle dönemler olur, özellikle hamilelikte çiftlerin uyku düzeni, fiziksel temas, hatta duygusal denge değişir, bu tamamen “ilişki bitti” anlamına gelmez. Yine de önemli olan bu sürecin kalıcı hale gelmemesi, yani aranızdaki mesafenin alışkanlığa dönüşmemesi; doğum sonrası dönemde bile küçük dokunuşlarla, sohbetlerle, birlikte vakit geçirmeye çaba göstermek ilişkiyi taze tutar. Kısacası bu dönem geçici olabilir ama ilgisizliğe dönüşmemesi için ikinizin de biraz özen göstermesi önemli.
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
7 ayBelki de cidden öyle rahat edesin diyedir ama gözüm açıldı demek biraz abes olmuş. 😀 Arkadaş ne art niyetli insanoglusunuz. Adam beli iyiliğini düşünüyor. Tamam belki bu durum hatalı olabilir çoğu kişi açısından ama bunun için oturup konuşmak ve karşıdaki kişinin düşüncesini ayrıntılı olmak yerine hemen art niyet ararız. Yani tabağım döküldü aman aç kaldım mantığına giriyoruz insanoğlu olarak. 😀
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayİşte evlilikler böyle böyle bitiyor. Doğumdan sonrada beneği bahane edip gelmezse o evlilik sadece kağıt üzerinde kalır. Kocamla kavga ettik yatalakları ayırdık 1 hafta sürdü. Onca lafıma rağmen 1 haftaya dayanıp sonra tekrar yanıma geldi, küs olduğumu biliyordu ona rağmen geldiği gece uyku sersemi sarılıyor gibi yapıp sabaha kadar bana sokuldu. Eğer daha fazla devam etseydi bende soğurdum. Bu çok yanlış vesveseyi şeytan veriyor senle kocanda uyuyorsunuz. Böyle kendinize yazık edersiniz. Bir an önce aynı yatakta yatmaya başlayın
41 Yorumla- 7 ay
Ağzına sağlık
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 👫
Böylesi durumlarda öncelikle hislerine kulak vermen çok önemli. Hamilelik süreci, zaten kendi başına hassas bir dönem. Belki eşin de "rahat etsin" diyerek iyi niyetle bir alan açmak istemiştir; ama senin, duygusal olarak mesafelenmiş hissetmen de bir o kadar doğal 💕.
Romantizmi canlı tutmak için yatak odası dışında da samimiyet kurabilirsiniz; küçük jestler, tatlı konuşmalar… Unutma ki, iletişim her şey! Duygularını paylaşmaktan çekinme 🌸. Her evliliğin dinamiği farklıdır, eğer bu düzen siz ikinize de iyi geliyorsa "normal"dir. Ama eksikliğini hissettiğin şeyleri açıkça dile getirmen, bu normu birlikte yeniden tanımlamanızı sağlayabilir 🤗.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Gizli Üye(36-45)7 ayHamilede olsan kocanla yatak ayırman uygun değil
Ki zaten duygusal olarak kopmuşsunuz
Bir de bebek olunca daha da artacak bu uçurum
Sonunuz böyle giderse hiç hayra alamet değil
İki tarafta birbirine sırnaşmayı bilmeli aradaki bağı sağlamlaştırmak için çabalamalı14 Yorumla
Soran7 ayBana da öyle gibi geliyor ayrılık olur ileride gibi hissediyorum o yüzden elimden geldiğince kendimi hazırlıyorum
Cevap sahibi7 ayPeki çocuk ne olacak
Onun en büyük Hakkı anneli babalı büyümek
İki yetişkinin acımasız kararı ile ondan bu hakkı almanız hiç hoş değil
Soran7 ayBelki de çocuk için evliliği sürdürür ama duygusal olarak geri döner mi bilmiyorum. ne olacak ileride göreceğiz
Cevap sahibi7 ayÇocuğunuz için birbirinize adımlar atın gurur yapmayın
Gururlu insanlar hep mutsuz ve yalnız bunu unutma
- Aşk İlişkileri konusunda 470 cevap paylaştı.
7 ayAslında olabilir, bunda utanılacak ya da “bozukluk” sayılacak bir şey yok.
Hamilelikte rahat uyumak için mesafe bazen şarttır.
Mesele yatak değil, **bağlılık ve yakınlığın gündüz hâlâ sürüp sürmediği.**
Sarılmak, konuşmak, gülmek devam ediyorsa aynı yorganın altına girmemek ilişkiyi bitirmez.
Beden ayrı, gönül bir kaldıysa hiçbir sorun yok 💫10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Çok saçma sapan bir durum ya seni düşünmüş yapmış diyeceğim ama oda doğru değil arkadaşlar araya mesafe girerse şeytanda tam ortanıza girer bence boşkoyun sarılın birbirinize hayatınıza bakın e çoçukta var bırakın fantezi aramayı çocuğunuzu düşünün o olmuş bu olmuş iki taraftada ihanet yoksa mesele yoktur he olmuyorsa boşanın bitsin kim nasıl istiyorsa öyle yaşasın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. hamilelik işlerinde gizli üye erkekler bilgisizdirler. sen o dönemde bayan olarak dümeni eline alman gerek. kocan aman elim karnına değerse aman eşim kızar anlayışssın der. işte sevişirsem oynaşma benle der anlayışsın der gibi düşüncelerle uzak durabilir. aklın oynaşta der bana der. illa ki oynaşma olur çünkü. sonra bi de koku olabilir hani erkek irite olabilir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
7 ayKadınlar böyledir. Duygusal bağ bir anda kopmaz. Erkekler her şeyin yolunda olduğunu zannetse de yavaş yavaş bağlar kopuyor bu şekilde. Yatak ayrılmaz evlilikte. Anca biri hasta olur, diğerine bulaştırmayayım der, o şekilde olabilir. Ya da bebeğin yeni doğduğu ve sık ağladığı, gece uyutmadığı ama erkeğin çalışmak zorunda olduğu dönemlerde ayrılabilir. Biz öyle yapmıştık o dönemde
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
7 ayEnteresan bir durum. hamile olduğunuz için yatakta sizi ayrı olarak yatırmasını bir anlamı, bir gereği yok ki. Karşılıklı olarak iletişim kurup oturup konuşmanız gerekiyor. Hamilelikten bahsediyorsunuz bir anda böyle kestirip atmayı düşünmeyin. Sonuç olarak Bunu o çocuk için yapacaksınız. Yoksa ayrılmak çok zor bir şey değil. Ama bu kadar kolay da olmamalı. Sonuçta ortada bir çocuk var.
10 Yorumla Ayrı yatmak bazen bedene iyi gelse de kalplerin arasına görünmez bir mesafe koyabilir önemli olan yatak değil iki ruhun aynı sıcaklığı koruyabilmesidir hamilelik bahanesi sevgiye gölge olmamalı cesurca hislerini konuş ki sessizlik yastıklarınızdan ağır olmasın
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
7 aykadındaki g0t kalkması ve inat sadece ona kaybettirir. kedisi olup peşinde koşacağın liderin olacak adamla evlenmelisin. kendinle eşit gördüğn adama aşık olamazsın.
17 Yorumla
Soran7 ayBazı konularda üstünlüğünü koyar mesela kıskanacagi durumlarda vs
- 7 ay
genel olarak bilgisine adamlığınagücüne hayat tercihlerine duruşuna fiziğine herşeyine hayran olup o bilir o yapar o anlardiyecek adamın olmalı. onunla didişmek değil onazevkle itaat edip teslim olacağın adamla sadece mutlu olur tatmin olmuş hissedersin denk gördüğün adamla mutlu olamazsın.
Soran7 ayNapiyim bu saatten sonra değiştiremem adami
- 7 ay
hamilelik kötü olmuş çünkü yürümez gibi
Soran7 aySence nasıl sonlanır kim ne yapar yani izlenimine gör e
- 7 ay
sen sonunda skitiri çekersin
Soran7 ayÇocuğum için yuvayı kurtarmak oncekikli olur
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
7 ayAblam güzel düşüncelere sahip fakat ben senin olduğun yerde rahatım sensiz uyku girmiyor gözüme diye bir şey söylesen iyi olur buna ters cevap veriyorsa eyvah ki ne eyvah o iş kötü gidiyor demektir
40 Yorumla
7 ayNir yastikta kocayin lafi bosuna degildir.
Ayri yataklarda yeterince yatarsaniz eşlik gider. Ev arkadasi olursunuz.
Oturup konusun. Hamile halinizle rahat edin diye yatak ayiracaginiza daha genis bir yatak alin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Ben senden rahatsız olmuyorum seni yanımda istiyorum demek bu kadar zor mu kocan o senin?
13 Yorumla
Soran7 ayUyurken ayağını salladığı için rahatsız olmuştum ve ona söylemiştim
Soran7 ayDüzeltemem huyumu diye gelmiyor
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ayrı yataklarda uyumak sizi biraz uzaklaştırabilir. Ama aranızdaki soğumanın gerçek nedeninin bu olduğunu sanmıyorum. Biz de farklı sebeplerden yatakları ayırdık. Ama ben eşimden soğumadım. Sadece cinsel ilişki sıklığımız azaldı.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 303 cevap paylaştı.
7 ayInsanın daha cok değer vermesi lazim. Iki kişiye sarılmış olacak...
12 Yorumla- 7 ay
Hem hamilesin niye uyumadin
Soran7 ayBurnum tıkandığı zaman uyuyamıyorum
Gizli Üye(25-29)7 ayBilmiyorum.. Açıkçası ben karıkocanın yatakları ayırması taraftarı değilim.. Kırgınlık da olsa, bi anlaşmazlık ve tartışma da olsa aynı yatak paylaşılmalı diye düşünüyorum... (Evli biri olarak bu yorumum)
423 Yorumla
Cevap sahibi7 ayZaten kırgınlık bile olsa aynı yatağa girince ten tene değince kalpler de yumuluyor o çekim alevleniyor 🥰
Cevap sahibi7 ay@arslansss ☺ eş olarak alev iyidir, ilişkiyi canlı tutar
Cevap sahibi7 ayHe buarada lohusalık döneminde o alevlenme tabiki dikkat edilmeli
Cevap sahibi7 ay@arslansss lohusalık döneminde cinsel ilişki olmaz. He tabi penetrasyon olmadan sadece sevişme olabilir...
Cevap sahibi7 ayBiz de iyidir🙏🏻
Cevap sahibi7 ay@arslansss evet aynen öyle 😊
Cevap sahibi7 ay@arslansss üç olacak inşalah
Cevap sahibi7 ay@arslansss niye merak ediyosunuz bu kadar
Cevap sahibi7 ay@arslansss ☺☺☺🌸🌸🌸 olmadı 😊
Cevap sahibi7 ay@arslansss özelden mesajlaşmıyorum teşekkür ederim
7 ayYani olabilir bizde bir süre ben doğum yaptıktan sonra bebeğimle yatıyorduk biz rahat edelim diye oda farklı yerde yatıyordu aynı odadaydik sonra bebeğimiz büyüyünce o sorun ortadan kalktı üçümüz uyuyoruz yatıyoruz bir sorun olmadı birşeyde değişmedi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
7 ayYanlış yapıyorsun uyku halinde insan kendini bilmez sana veya çocuğa zarar gelmesin diye öyle yapmıştır sana ve evladına verilen kıymeti bilmiyorsun bana göre o adamı bu düşüncelerle hak etmiyorsun
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
7 aydoğru söyleme ihtimalç yüksek ama sen yinede ona , sıcaklığını hissetmek istiyorum , de ki gelsin erkekler okadar detay değil düz bakar , senin rahatın için sevimişmez bile , yapı işte 😂
11 Yorumla- 7 ay
işte aynı yastıkta kocamak bu , yastık ayrılırsa fikirler ayrılır , hayatı yanlız düşünürsün
Öyle evlilik olmaz olamaz olmamalı bağları kopartir soğutur evliliği sadece kağıt üstünde bırakır hamileydim ve kavgalida olsak o yatağa hep ikimiz girerdik hala da öyle
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
7 ayBütün evliler öyle zaten, hepsi ayrı yataklarda yatıyor, pipişme de belki yılda bir belki bir kaç yılda bir anca
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. hamile ve lohusa dönemi bittikten sonra da yataklar ayrı olmazsa sorun değil ama doğum sonrasıda olursa sakıncalı eşler arasına soğukluk girer
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 394 cevap paylaştı.
7 ayOlmaz olmamalı eğer düşünceli bir davranış olarak yapıyorsa da bunun hatalı olduğunu ona ifade etmelisiniz
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
7 ayKoca yatağa sığamadınız mı ki yatakları ayırdınız gece hastalansan nasıl duyurcan sesini diğer odadaki eşine çok saçma olmuş
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 590 cevap paylaştı.
7 ayHamilelikte cinsellik bile yapabilirsiniz. Sanki eşin senden uzaklaşmak için bahane arıyormuş gibi geldi bana.
10 Yorumla Ne demek onsuz bişeyler düşünüyorum? Hayatımı ona göre hazırlıyorum falan, boşanmayı mı düşünüyorsun hamile halinle?
10 Yorumlayani bana mantıklı gelmiyor, kavga da olsa başka bir şey de olsa gün sonunda aynı yatakta uyunmalı. Diğer türlü çocuk oyuncağı gibi bence
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 323 cevap paylaştı. Kocan yanında olsa şu an sana ne yapabilir ki, bırak çocuk doğsun çocuktan sonra bile böyle davranıyorsa amenna aklına getir böyle şeyleri.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 389 cevap paylaştı. senin şu sıralar hormon geçişlerin çok olduğu için bir gün üzülür bir gün sallamaz bir gün sinirlenirsin noprmal
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
7 ayKonuş onunla. İlişkileri gözden geçirin. Böyle zamanlarda daha çok destek olmalı sana
18 Yorumla
Soran7 ayO da cesitli zorluklar yaşıyor destek olmak istese de yetişemiyor sonucunda
- 7 ay
Onun zorluğu ne. İş konusunda mı
Soran7 ayEvet
Soran7 ayBir de sağlık sorunları yaşıyor
Soran7 ayButdan konuşabilirim sadece
- 7 ay
Seviyeli konuşurum sorun olmaz
Soran7 ayYok
- 7 ay
Askıntılık yapmam be
Bence ayrı yatarak hata yapıyorsun yapma aranıza sogukluk girer sonra çok pişman olursun
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBir hocam şey demişti erkekler bebek ister ister ama sonra o kişiyi anneliğini gördüğü için annesiyle bağdaştırdığı için artık annesi oluyorsunuz eşi değil demişti
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı. yaşlanınca falan ayrılıyor milllet 40 lı yaşlarda falan
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
7 ayNormal değil asıl en çok ona ihtiyacın var ne kadar o istemezse ben de istemem desen de için de ki boşluk bunun üzüntüsünden kaynaklı.
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 435 cevap paylaştı. Hayır normal değil
Aynı yatakta uyumalısınız
Ama anlaşılan sende bu durumdan memnunsun10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Hamile ikende bir kadınla ilgilenebilirsin aslında biraz kafası çalışan biri olmalı sadece
10 Yorumla
7 ayAranıza soğukluk sokmayın yoksa buradaki evliler gibi ilgiyi sosyal medyalarda komşularda ararsınız
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayaslında ayrı yatılabilir sonuçta evlilik bireyselliği tamamen ortadan kaldırmaz ama bunu karşılıklı istek üzerine yapmak mantıkli. bu biraz emrivaki gibi olmuş o yüzden kırıcı...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 893 cevap paylaştı.
7 aybirlikte yatabilirdiniz bence saçma isteklisin diyemi ayrı yatıyor
12 Yorumla- 7 ay
Eşin sana normal karısını seven düşünen bir erkek gibi davranmamış hata etmiş evlilik böyle basit bisey değil hamilelikte daha çok sevgiye ilgiye şefkate ihtiyacın vardı
- 7 ay
Evlenince Eşim hamile kalsa onun yastığı yorganı çarşafı olurdum
- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
7 ayBebek oluncada belirli bir süre ayrı kalacaksın. Bunu sana yapılmış bir hareket olarak görme
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Hamilelik olayı bahane olmuş gibi ve bu tür durumlar aradaki o bağı koparmaya başlar.
10 YorumlaEşinle açık açık konuşmaya ne dersin? Ona giT de ki ben dürüstçe konuşmak istiyorum. Hamile olduğum için yatakları ayırdın ve bu davranış benim hoşuma gitmedi, sadece hamile olduğum ve rahat etmemi istediğin için miydi? İlişkide daha derin çatırdamalar artık olumsuz giden şeyler mi var? İnsanların rahatsız olduğu konularda eşiyle açık açık konuşması iyi bir adımdır.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayÇok ilginç yaa şaşırıyorum insan karisina sarılmadan yatarım yaa benim kadınım olsa her gün sabah akşam beceririm doymam onu sevmeye
10 YorumlaYa tabii ki de olabilir ama ayrı yataklarda yatarsanız evlilikte yani cinsellik de önemli yani arkadaş gibi kalırsınız sonra da ne olur adamın ya da kadın başka bir erkeğe ya da kadına bakar sonra ne olur ayrılırsınız boşanırsınız ve mokoko
10 Yorumla
7 ayCanim bunu ona net olarak söylemelisin. Sirtindan kaynar sular dökülsün onun bakalim kendine gelecek mi. Benim esim de bir ara ayri yatmaya baslamisti ona onu bosayacagimi söyleyince kendine geldi cok sükür :)
12 Yorumla- 7 ay
Böyle tehdit eden karılara s*iktir git diyesim geliyor
- 7 ay
@_Kimberly_ kendi karina ziktir git de angut agiz ishalini baska yerde yasa :) bekara kadin bosamak kolay sen görürsün ananinkini tersten
7 ayArtık seni sadece anne olarak görüyor, kutsalsın onun için ve ilahi bir şeye dokunmak istemiyorum yakındır aldatır
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı.
7 aySen bu cocugu dogurduktan sonra boşanacakmışsın gibi geldi bana
Hakkında hayırlısı
10 Yorumla normal değil biz sadece hasta olduğumuzda birbirimize bulaştırmayalım diye hastayı salona kovarız. ayrı yatakta yatacaksan niye evleniyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayBiz eşimle çocuk doğduktan sonra ayrı yatmak zorunda kalıyoruz...
12 Yorumla
Soran7 ayCocuk doğduktan sonra ilişkimiz daha çok zorlanacak her sey daha kotu olabilir diye benim de aklıma geliyor
Cevap sahibi7 ayAklına gelen başına gelir o yüzden düşünme. Ve uzak kalma eşinden ne ilgi ne romantizm ne de cinsellik olarak o zaman sıkıntı doğuyor...
Gizli Üye(30-35)7 ayÇok mantıklı evlendik diye sarmaş dolaş yatamam bende ilişkiye girer bitince ayrı yataklarda yatarız
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 aybunu açıkça ifade etmelisiniz. rahatsız olduğunuzu ayrı kalmak istemediğinizi ifade edin
10 YorumlaAbla abartma hamilesin diye böyle şeyler düşünüyon ama senin kocan da sana ilgi vermesi gerekiyor yatakları ayırmak normal hamilelikte yine de triplenme bence yok ayrı hayat falan yakışmaz
10 YorumlaOlamaz neden git koyununa yat biz burada yastığa sarılıyoruz sizin eşiniz var kıymet bilin git eşinin kokusunla uyu işte
10 Yorumla
7 ayBen şimdi evlencem karım hamile olcak ayrı yatcam imkanı yok yeni büyük yatak yastık alırım yine yanında yatarım
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 372 cevap paylaştı. Gel yat adam ol Erkrk ol karının yanında ol de
15 Yorumla
Soran7 ayNeden detaylı açıklar misin
Soran7 ayİleride evlilik sonlanirsa yıkılmamak için bu. Yaptığım fedakarlıklar boşa gidebilir diye düşünüyorum maalesef bu çok yaygın
7 aySeverek mi evlendiniz
13 Yorumla- 7 ay
Daha yeni her şey bu ne bireysellik falan yanlış duşunceler
Soran7 ayGüven sorunu yaşıyorum sanırım biraz bırakırsa diye
- 7 ay
Evliliklerde 5 yil cok onemli biraz zamana birakmak lazim acele etme kac yaşindasin
Buna böyle devam ederseniz ister istemez aranıza soğukluk girer.
10 Yorumla
7 ayÇok anlayışlı bir eşin var. Ne mutlu sana. Japonlar da ayrı ayrı uyuyorlar.
10 Yorumla
7 ayHerşeye okey de yatakları ayırmayın evlenince ya
20 Yorumla
7 ayAlıştınız tabi ama çok yanlış bir şey
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
7 ayYanlış bir eylem bence
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Evlilik te böyle şeyler olmaz
10 Yorumla- Devamını Gör (54)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer