Eşimle ayrı yataklarda uyuyoruz. Evlilikte böyle olabilir mi?

Eşimle ayrı yataklarda uyuyoruz. Ben hamile olduğum için rahat edeyim diye öyle yaptığını söylüyor. Ilk baslarda uzuluyordum ama sonradan sallamamaya başladım. Duygusal olarak romantizm duygumuzun azaldığını ve daha mesafeli olduğumuzu hissediyorum. Ama bende o istemiyorsa ben de istemem tavrı var. Sizce evlilikte böyle olabilir mi normal mi ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
7 ay
Ve bana bir keresinde beni sevmiyormuşsun gibi geliyor dedi uzgundu halbuki mesafe koyan o oldu ama gerçekten yatak ayırmadan önce daha çok seviyordum sonra bağlılığım azaldı git gide gözüm açıldı bu sayede de. Kendi bireysel hayatımı düşünür oldum. O olmasa da kendim mutlu olacağım bir düzen için gerekli adımları atıyorum.
Eşimle ayrı yataklarda uyuyoruz. Evlilikte böyle olabilir mi?
Cevapla