3 ay önce kanserle savaşıyorum diye biten ilişkim sonrası yeni bir ilişki?

Evet 3 ay önce kanserle savaşıyorum diye ilişki bitirildi, çok zor oldu ama toparlandım artık sildim onu nefretim dahi kalmadı bir hafta önce engelleri faln açmış, ailesi sırf benden doğacak çocukta da hastalık olur diye istememişti sonra doktorlarimdan öğrendim ki eğer çocuğunm olursa onda hastalık olmazmiş işte bu gerçek üzerine iyi ki dedim bitmiş gitmiş artık anıları bile hatırlamıyorum bu o kadar iyi hissettiriyor ki ona dair anılar siliniyor çok mutluyum işte bu yüzden, kemoterapi alıyorum finale doğru atlatıyorum inşallah 🥳 sıfırdan başlıyorum hayatıma ve yeni biriyle tanışıyorum henüz hastalikla mücadelemden bahsetmedim zamani değil bence henüz güzel keyifli bir arkadaşlık ediyoruz ve sizce mantıklı mı bu şekilde hareket etmem? Tanımakta olduğum kişiye hemen herşeyi anlatmanın da zamanı olduğunu düşünüyorum ben ama artık birkaç güne anlatmaya karar verdim herşeyi
3 ay önce kanserle savaşıyorum diye biten ilişkim sonrası yeni bir ilişki?
Cevapla