Sevgilimin annesi kalp krizi geçirirken ben trip atıyordum?

3 yıllık ilişkimiz var, çoğu kez vaktim yok, meşguldum, yanında birirleri vardı ayağına mesajlarıma geç balıyor veya hiç bakmıyor. Ben hiçbir zaman inanmadım buna yani iki elin kanda da olsa insan gerçekten isterse değer verirse cevap verir, ilgilenir. Bu sebeple çok kez kavga ettik, ayrılmanın eşiğine geldik. Ben hep onu rahatsız ediyormuşum gibi hissettim, o da durmadan kafamda kurduğumu manyak olduğumu söyledi. Yalan, hiçbir zaman kafamda kurmadım sadece o beni o kadar da tınlamadığını kabul etmiyor. Neyse biz yine konuşuyorduk, mesajlarıma geç cevap veriyordu, 1 saat boyunca mesajıma dönmedi ama çevrimiçiydi, 1 SAAT. İnsan şüphelenmez mi? Üç saattir çevrimiçi olup neden benimle konuşmuyor, kimle konuluyor diye? Telefonunun konumu da avmyi gösteriyordu. Ben de sinirlendim mesajımı sildim, mesajımı silince sonrasında trio atacağım, kavga edeceğimiz belli. Ama geri dönmedi. Saatler oldu. Sonra kuzeniyle konuşuyordum o da yengesinin yani sevgilimin annesinin kalp krizi geçirdiğini ve herkesin hastanede olduğunu söyledi. Sonra tekrar sevgilimin konumuna baktığımda hastanede olduğunu gördüm.

Ya kafam çok karışık… O bir saat boyunca neden çevrimiçiydi? Neden konumu o bir saat boyunca avmdeydi? Ya mesajımı sildim triplendiğimi belli şimdi gidip nasıl yazacağım çok utanıyorum yani evet nanesinin durumunu bilmiyordum ama yine de o haldeyken benim aklıma başka şeyler geldi, trip atmaya kavga etmeye hazırlanıyordum. Çok utanıyorum ya…

Sevgilimin annesi kalp krizi geçirirken ben trip atıyordum?
Cevapla