3 yıllık ilişkimiz var, çoğu kez vaktim yok, meşguldum, yanında birirleri vardı ayağına mesajlarıma geç balıyor veya hiç bakmıyor. Ben hiçbir zaman inanmadım buna yani iki elin kanda da olsa insan gerçekten isterse değer verirse cevap verir, ilgilenir. Bu sebeple çok kez kavga ettik, ayrılmanın eşiğine geldik. Ben hep onu rahatsız ediyormuşum gibi hissettim, o da durmadan kafamda kurduğumu manyak olduğumu söyledi. Yalan, hiçbir zaman kafamda kurmadım sadece o beni o kadar da tınlamadığını kabul etmiyor. Neyse biz yine konuşuyorduk, mesajlarıma geç cevap veriyordu, 1 saat boyunca mesajıma dönmedi ama çevrimiçiydi, 1 SAAT. İnsan şüphelenmez mi? Üç saattir çevrimiçi olup neden benimle konuşmuyor, kimle konuluyor diye? Telefonunun konumu da avmyi gösteriyordu. Ben de sinirlendim mesajımı sildim, mesajımı silince sonrasında trio atacağım, kavga edeceğimiz belli. Ama geri dönmedi. Saatler oldu. Sonra kuzeniyle konuşuyordum o da yengesinin yani sevgilimin annesinin kalp krizi geçirdiğini ve herkesin hastanede olduğunu söyledi. Sonra tekrar sevgilimin konumuna baktığımda hastanede olduğunu gördüm.
Ya kafam çok karışık… O bir saat boyunca neden çevrimiçiydi? Neden konumu o bir saat boyunca avmdeydi? Ya mesajımı sildim triplendiğimi belli şimdi gidip nasıl yazacağım çok utanıyorum yani evet nanesinin durumunu bilmiyordum ama yine de o haldeyken benim aklıma başka şeyler geldi, trip atmaya kavga etmeye hazırlanıyordum. Çok utanıyorum ya…
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 