Üzgünüm ne yapmam lazım? Aşk ilişkileri?

Ben uzun zamandır sanaldan biriyle konusuyodum ve hiç bulusmadik benden beş yas küçük. En son kötü bişey oldu ve engellestik karşılıklı. İlk ben engelledim sonra o. Zaten olurumuz yoktu da nedense üzdü beni yani keşke sonu böyle olmasaydı dedim. Kötü bitti çünkü. Sanaldan biriydi hiç görüşmedik. Ne yapmam lazım hani sağlıklı düşünemiyorum nedense hala içimde öfke var. Hiç olmayan birine karsi
Üzgünüm ne yapmam lazım? Aşk ilişkileri?
Cevapla