Sevgilim ile yakınlaştık diye çok pişmanım ne yapmalıyım?

Ailemin yüzüne bakamıyorum. Onunla konuştum. İstemezsen bir daha asla yapmayız dedi. Kendimi kötü hissediyorum. Cidden kötü hissediyorum. Vicdan yapıyorum aileme bakamıyorum. Değerim düştüğünü düşünüyorum. Evlenmeden bu kadar yakınlaştığımız için ağlıyorum. Ne yapmalıyım?
Sevgilim ile yakınlaştık diye çok pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla