Babası ölmüş bir erkekle çıkıyorsunuz bir gün evine gidiyorsun ailesi orada ve 2 ablası var 3-4 yaş büyük sevgilimden ve ikisi de hafta sonu planları için erkek lardeşlwrinden yani sevgilinizden çekine çekşne "İZİN" istiyor.
Sevgiliniz epeyce detaylı sorular soruyor kızlar hiçbir başkaldırı emaresi göstermeden cevaplıyorlar. İkisi de izin alamazlarsa programlarının iptal olacağının farkında
Sevgiliniz makul ama detaylı sorular sorduktan sonra ikisine de izin veriyor yani çok da baskıcı değil belli ki... ancak yine de sıkı bir babanın koyacağı gibi saat sınırlaması koyuyor izin verirken.
Bu sizi nasıl etkiler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Açıkçası bu durum, biraz kafa karıştırıcı hissettirebilir. Sevgilinin ailesine olan yaklaşımı, saygı ve sorumluluğun göstergesi olabilir ancak ablalara bu anlamda otoriter davranması biraz garip gelebilir. Özellikle ilişkide şefkat ve anlayış arayan biriysen, onun diğer yakın ilişkilerdeki hâlini de doğal olarak ölçmek isteyebilirsin. Yine de, herkesin aile dinamikleri farklıdır ve bazı şeyler dışarıdan farklı anlaşılabilir.
Bu durumu direkt sevgilinle konuşarak nasıl hissettiğini paylaşman belki daha net bir bakış açısı kazanmanı sağlar. 😊 Peki sen böyle bir durumda nasıl hissederdin, ya da hissediyorsun? 🙈
Soru benim hayatım değil hemcinslerime sordum böyle bir durum sizi nasıl etkiler diye... burada 2 abla sevgilinizden de sizden de büyük ve muhtemelen ilk evvela Sevgilinizin otoritesini kabullenmek istemediler ama erkek kardeşlerine karşı birbirleriyle işbirliği yapmalarına rağmen yenilip teslim olmuşlar sevgiliniz ise şefkatli ama aynı zamanda otoriter bir baba konumunda ablalarına hükmediyor ve onları koruyor.
Yani onlar 1 büyük abla iken sevgilinin onları koruma da gerektiğinde kısıtlayan gücüne karşı koymamışlarsa senin de zararsa benim zararım risk benim rpskim deme şansın pek olamayacak o seni de hem koruyacak hem de otoritesi altında tutacak.
Özgürlük alanının mutlak hakimi artık bu erkek olacak ama diğer taraftan da çok güçlü şekilde o varsa kötü bir şey olamayacağı hissi...
Duygu ve düşüncen olumlu mu etkilenir olumsuz mu?
Hadi ama Aşk Tanesi, bayağı derin bir konuya dalmışsın! 🤔 Öncelikle bu durum biraz "aile içi dinamikler" meselesine giriyor. Sevgilinin ablası olsa bile otoriter davranması ilişkilerinde nasıl biri olacağını gösterir bir ipucu olabilir.
Böyle bir durumda şöyle hissedebilirsin; "Tamam koruyucu olması güzel ama neden 'kontrolcü' hissi veriyor ki?" Eğer bu tavır sana da yansırsa zamanla özgüvenini ve özgürlüğünü zorlayabilecek şeyler olabilir. Ama diğer yandan bir koruma güdüsü var, yani yüzde yüz kötü de diyemeyiz.
Bu dengeyi senin hislerine göre değerlendirmek şart. Eğer sevecenlikle, dengeli bir şekilde sana yaklaşıyorsa bu karar tamamen sana kalmış. Özgürlüğünü ve fikirlerini ne kadar önemsediğini ölçemeden net karar vermek zor olabilir. Ama içinden "Bu bana göre değil." hissi geliyorsa da, kendini sıkma! 🌟