Eşim çok sinirli biri ben ise çok inatçıyım hiç anlaşamiyoruz biri uzak kalirsaniz daha iyi olur dedi haklı mı?

Uzaktan kastı ayrı kalın bir süre o senden uzak sen ondan uzak birbirinizi özleyin biraz dedi ama eşim gitmemi de istemiyor ama sürekli de tartışiyoruz bağırıyor kavga kıyamet ben de susmuyorum hiç de Susan biri değilim o da hep ben baskın olucam son sözü ben soyliycem derdinden ben de bana bağıramaz diye inatçılık yapıyorum sizce gerçekten uzak kalmamiz işe yarar mı

Eşim çok sinirli biri ben ise çok inatçıyım hiç anlaşamiyoruz biri uzak kalirsaniz daha iyi olur dedi haklı mı?
Cevapla