Sevgilim evlendikten sonra 1 yıl ev içinde kalmamı istiyor, çokta güzel yaklaşarak söyledi. Sizce kabul edeyim mi?

Aslında ikimizde istemiyoruz 3 yıllık bir ilişkimiz var hatta sevgilimin ailesi de baştan beri ayrı ev diyodu ama benim müstakbel eşim para kontrolü olmadığı için bir birikim yapamıyor haliyle düğünü aradan çıkarsak evi dayayıp döşeyemiyoruz bu da bizi sıkıntıya sokuyor bana diyor ki gel kabul et en fazla 1 yıl içinde inşaatta iyi para kazanıp evimize çıkarız sen bizimkilerin yanında kal bende gurbette çalışıp evimiz için uğraşayım diyor ama ben istemiyorum mesele beklemekse babamın evinde seni beklerim diyorum evlenirsek üzerime binen sorumluluktan mecbur hisseder birşeyler başarırım belki diyor şimdi varsayımla mı çıkacaz bu yola yaşımız da geçiyor ben 27 oluyorum o ise 29 onun için sıkıntı yok da ailemiz de yumurta yaşlılığı sorunu var çocuğum olmaz diye korkuyorum lütfen bana birşeyler söyleyin sizce kabul edeyim mi annesiyle ailesiyle çok iyiyiz en azından uzaktan bu böyle ama ya aynı ev içinde böyle olmazsa daha da kötüye giderse aynı ev içinde kalmak bana çok saçma geliyor bakıma muhtaç değiller sevgilimle ilk yıllarımızın hayali böyle değil evimde istediğim özgürlükte yaşamaktı çok kararsızım hiç istemiyorum ama sevgilimle de artık evlenelim istiyorum yaa

Sevgilim evlendikten sonra 1 yıl ev içinde kalmamı istiyor, çokta güzel yaklaşarak söyledi. Sizce kabul edeyim mi?
Cevapla