Nişanlımın bizim evde kalması?

Biz abim annem ve ben yaşıyoruz. Annemle abim memlekete gitti birkaç günlüğüne. Ben çalıştığım için gitmedim nişanlımı çağırmışlar bizim evde kalsın, korkmayayım diye. İkimiz de ayrı odalardayız şu an. Garipte geliyor. Doğru bişey mi bu ben geriliyorum böyle neden bilmiyorum
Nişanlımın bizim evde kalması?
Cevapla