Evlendik ve kocam değişti zamanla düzeliyor mu yoksa böyle mi ilerleyecek süreç?

Selamlar. Eşimle evlendik bir ay oldu daha evleneli. Sevgiliyken çok ilgili alakalıydı elinde çiçeksiz yemeksiz gelmezdi. Benim sevdiğim aktiviteleri (yürüyüş ) sabah akşam fark etmeksizin benimle yapardı. Aileler tanıştı nisanlandik eski ilgisi alakası kalmadı kendini daha bir saldı. İlk ay yine bir tık iyiydi ama sonrası daha da kötü oldu. Ticaret adı altında babamdan malları aldı geri ödemedi. Sevgiliyken ablasigille aram kötü olduğu için karşısına almıştı ablalarini. Bana kredi çektirdi ihtiyacım var dedi. Babamdan mal aldı geri ödeme yapmadı şu an babama guncelde 90 bin falan borcu var. Benim kolyemi tadilat ettirmek için götürdü onları da kaybetti. Evlendik altınımı eksik yaptılar kendi taraflarında balo yapilmadi. Ne bir kıyafet alındı ne çorap. Evlendik evleneli sürekli bunları gündeme getirdim düzelsin bu lafları duymamak için cabalasin diye. Yeni bir işe girdi çalışıyor annesi tek erkek olduğu için iş vs göstermemis el bebek gül bebek büyümüş hiç bit zorluk bilmiyor. Ve bazı zamanlarda ailesinin saygisizligindan tut kendi yaptığı saygısızlığa kadar hatırlıyorum zoruma gidiyor. Daha 23 yaşındayım ve kendimi yem atılarak evlendirilmis bir canım olarak görüyorum. Bazen de iyi şeyleri de oluyor ama bilmiyorum. Aile evine dönmek istemiyorum çünkü bir sürü muhabbet edilcek. Ama eşimle de mutlu değilim. Seviyorum ama çabası yok ilerleyen zamanda düzelir mi yoksa böyle ailevi devam mı eder bilmiyorum. Sizce ne düşünüyorsunuz napmaliyim zamana mi birakayim. Yoksa ona da anlayış mi göstermeliyim.

Evlendik ve kocam değişti zamanla düzeliyor mu yoksa böyle mi ilerleyecek süreç?
Cevapla