O kızla sevgiliyken bizim ilişkimiz vardı aşık oldum çünkü şimdi hamileyim
Kocamla uzun ilişkisi bittikten 2 ay sonra evlendik aklı hala onda kalmış mıdır?
O kızla sevgiliyken bizim ilişkimiz vardı aşık oldum çünkü şimdi hamileyim
Tavırlarından bir süre sonra anlarsın. Şimdi kaldı ya da kalmadı demek çok yanlış olur. Belki uzun ilişkideydi ama sevmiyordu, belki hala seviyor. Zamanla göreceksin ama 2 ay çok kısa bir süre umarım üzülmezsin
Allah şahit ben onu çok sevdim çok istedim onunla bir yuvamız olsun ama kaderimiz böyleymiş dedi
Sıkma tatlı canını tavırlarını değiştirme soğutursun onu. Sen her zamanki gibi ol su akar yolunu bulur
Cevap
7Cevap
Uzun ılıskı den cıkan bırı 2 ayda nasıl evlenmeye karar verdı?
Sızın ılıskınız o evlıyken baslamıs kandırmayın bızı
Evlıyken yazdım duzeltıyorum onun ılıskısı varken baslamıs.. Yoksa ımkanı yok bır İnsan aşk acısını bırak 2 ayda unutamaz kımseyı
Demek ki o kızı hiç sevmemiş
2 ayda evliliğe nasıl ikna oldu aşko anlatsana biraz
Aldattı sevgilisini benimle geçmişimiz var sevdim evlendim
Gaza gelip seninle evlenmiş olabilir 😂
Korkuyorum zaten bundan çok ani oldu evliliğimiz
O zaman çocuk için sakın acele etmeyin.
Hamileyim
Evlenir evlenmez çocuk mu yapılır ya Allah akıl fikir versin ne diyim. Umarım mutluluğunuz daim olurda çocuğun günahına girmezsiniz.
Memnun ediyorsan kalmaz
Kız benden daha güzel onlar sadece anal ilişki yaşamış ve ben hamileyim
Senin once deneyimin oldumu
Olmadı
Daha o zaman aktif olmalisin
Aklı kalacak olsa neden boşansın ki.
Sevgilisiydi
Onunla bir şeyler yasamis mi peki
Yaşamışlar
Aklinda o yasadigi seyler olabilir. Seninle peki sürekli birlikte olmak istiyor mu
Kalmistir
Kalmış tabi
Yani unutacak zamanla
Sana bağlı yatakta mutlu et
Olabilir 😀
O zaman onunla evlenseydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?