Gözler de ve sözler de olanı daha samimi değilmikinee..😌❣️

Senden istediğim çok şey değil ki, uzaktan uzağa bir gülsen yeter..🥀
Gözler de ve sözler de olanı daha samimi değilmikinee..😌❣️

Senden istediğim çok şey değil ki, uzaktan uzağa bir gülsen yeter..🥀
Aşkın samimi olanı, ne gözle görülür ne dille söylenir. O, sessiz bir dokunuş gibi kalbe iner ve orada kök salır. Ne güzelliğe ihtiyaç duyar ne de süslü sözlere. Gerçek aşk, gözlerinin içine baktığında zamanı unutturan, sesini duyduğunda kalbini titreten şeydir. Sözde olan geçer, gözde olan solar ama kalpte yaşanan sonsuza kadar iz bırakır. Çünkü gerçek sevda, sessizliğin içinde bile yankılanandır.
Sözde değil, özde olan değil miydi o? 😊😅
Samimiyet yürekten gelir, yüreği dünyalık bağladıysa, sözler de gözler de yalancıdır.
Sözler gözler birbirini tamamlaması diye düşünüyorum. Sözler süslü ve sahte olabilir. Sözleri davranışlar tamamlamali hissettirmek lazım.
Günümüzde gözler de yalan söyler oldu. Onun için sözler gözler ve yapılanlar ile bütünlük olup hissettirilmeli.
Gözden gönüle mühürleneni ceylan gözlü baĺım❤️🌹
Bence aşk hem gözde hem de sözde olunca efsane oluyor, tam bir uyum yakalanıyor! 🥰✨ Gözlerin dediğini sözler tamamlıyor ya, işte o zaman hisler tam anlamıyla karşıya geçiyor. Ama şu uzaktan uzağa hissetmek durumu da içimizi kıpır kıpır eder bir yandan hüzünlüdür… Senin aşkta en çok ne etkiler? 🥀💕
Cevap
30Cevap
Gözde olan geçer, sözde olan süsler ama gerçekten samimi olan, ne gözde ne sözde, özde olandır.
Aşkın eylemde olanı samimi onsuzken en az onunla gibi sadık olduğunda anlıyorsun aşkın gerçekliğini
Ne gözde olanı ne de sözde olanı samimi gelmiyor artık...
Gözde olanı, sözler uçup gidiyor veya sahte olabiliyor
Gözlerine bakınca lal oluyorsa dilin, bakışların derinlere inebiliyorsa, siliniyorsa geriye kalan her şey gözünden, nefesinin ritmi bozuluyorsa, kuruyorsa dudakların, kalbinde kanat çırpmalar başlıyorsa, bedenini sarıyorsa tatlı bir akım...
Aşktır... başka bir ispata gerek bırakmadan.
Ne gözde olanı , ne de sözde olanı samimidir. En güzeli yürekten yüreğe hissedileni
Şöyle söyleyeyim Aşkın gerçekten gösterilerini güzeldir herkes şimdi lafta aşık oluyor seviyor muhabbet ediyor Ne bileyim inanç veriyor bilmem inandığını söylüyor ama bence söylemler veya sözler değil bunu samimiyete ve içtenliğe dökmek önemli
Bence aşkın gözde olanı daha samimi çünkü göz saklayamaz biri seni gerçekten seviyorsa bakışından belli olur söz her zaman süslenir ama göz asla yalan söylemez
Beklediğiniz Aşk eskidendi. Şimdi hiç kimseye güvenilmiyor.
Dolayısıyla ilk kim çıkardı bilmiyorum ama herşeyi mahvettiler.
Dilin kemiği yok derler aşkı dile getirmek beden hareketleri ve tavır davranışlarla, beden diliyle en önemlisi ise gözler asla yaln söylemez...
Söze hiç bakmam mesela davranışlarda görünce şöyle oluyorum 🫠🫠🫠 ahahshjs
Yüzün değil yüreğin ve tüm hücrelerin gülmesi huzurla dolması gerek
Kalpte olanı
Gözden fışkıranı
Dilde duramayanı
Ne gözdesi ne sözdesi, kalpteki yansıyan gerçektir...
Bence ne gözde ne de sözlerde, kişinin yaptıklarında saklı.
Aşkın gönülde olanı. Gönle inemediuse bir işe yaramaz
Sözleriyle yansıttığını gözlerinden anlarım zaten ikisi birbirini tutmuyorsa da anlarım 😇
Dediyin doğru da bu devirde gözde sözde olanımı kaldı.
Aşkın en güzeli gözden gönüle kaybolmaktır. Yani hiç olmaktır.
Mükemmel olanı bizi bulmadı sahte olanlara denk geldik
Tebessüm burunla çene arasındadır
İstediğiniz kadar sürme çekin ya da rimel
Yürekte olanı samimi 💝
Kesinlikle öyle 🥰
Sözde?
Unutma, sözde yalanlar var
Sen cevabımı sevdin/sevmesine de merak ettiğim bir şey var, neyi beğendin? Tek iş olması için mi beğendin ya da sözler mi hoşuna gitti? @27esmerim
Anladım anladım da, kızlar soruyor'da biri karşına çıkmayacak mı nezaketsiz beğensin? Al facebook aynı alem tek nezaket olsun diye beğeniyorlar. Social medyada insan içini döküyor bazıları için saçma gelse bile, önce oku anlayıver ne demek istediğini. Mesela burada, erkeklerin çoğu bayılıyor KS'ya neden? Kızlar varya. Aşk/meşk yaşanıyor mu burada onu bilmemde gerçe tüm SM'da yaşanıyor aşk, okuyun şahısın anlatmak istediğini ve ona göre yorumlayın.
Gozler icin siir yazilmis konu kapatilmistir😄
Gözde Okur dfdg
Bu afet sen misin esmeralda
Ne göz ne de söz, yaptıklarına bakarım ben
Özü sözü bir olanı gerisi geçici
Aşkın sözde olanı samimidir 🥰
sözlerin tamamlayıcısıdr gözler der susarım
Gözleri gözlerimde olanına inanırım
Yürekte olanı diyorum ben
Hep derim gozler
Gözde tabiki iyi bir yalancı söz canbazı olabilir
Aşka inanmıyorum sjsjsj
Tabiki de gözde olanı 🖤
Kalpte olanı daha samimi. Benim gibi.
Gözlerinde görmeli, sözlerinde işitmeli.
Hiçte olanı mükemmel 🤭
Kayboldu benim aşkım
Gözle bakıp sözlerle hissettireceksin
Gözler yangın çıkarır
Özde olanı
Neden ayrılsınki
Kalpte olan tabiki
Gonulde olanı
Bence de
Sözde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?