HATA BİZDE Mİ? KARŞI TARAFTA MI? İSTENEN ŞEY GERÇEKTEN SEVGİ Mİ?

Kendimi kısaca özetlemek gerekirse, 26 yaşındayım, düzgün efendi saygılı ve oldukça da yakışıklı biriyim. Neredeyse yapmadığım spor dalı kalmadı.. Neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum ya da bu olanlar nedir hiç bilmiyorum. Bugüne kadar 1 tane sevgilim oldu onda da aldatıldım ve yarı yolda bırakıldım. Arkadaş çevrem pek yok, yetkili devlet memuruyum, aynı zamanda yazılım sektörüyle uğraşıyorum. Evine bağlı namazında niyazında birisiyim, ev iş, iş ev tarzı. Alkolüm, kumarım yok, sadece sigara kullanıyorum. Herkese kolay kolay güvenmem arkadaşlık açısından. Ama yani dışarıya bakıyorum öyle insanlar öyleleriyle beraber ki bunu hayretler içerisinde izliyorum. Tamam bende flörtleşiyorum konuşuyorum ama sonrası yok. Çünkü ahlaksız teklifler almaya başlıyorum bir süre sonra. Bende mi bir sorun var ki hep böyle insanları çekiyorum? Yani bizim gibiler varken neden hep insanlar gönül eğlendiren kişilerle beraber? Düzgün, geleceği belli olan bir ilişki yerine sırf belki çok yakışıklıdır, parası vardır diye kendine zulüm eder, geleceğini bitirir? Amaç nedir yani? Sevginin de bir yere kadar olduğu düşüncesindeyim çünkü sağlam bir ilişkinin temeli sevgiyle atılır daha sonrası birbirlerini her konuda tamamlamalarıdır. Hani derler ya tesadüfen tanışacaksın kaderin olacak diye… Biz bu dünyaya izlemeye gelmişiz anlaşılan. Fikirleriniz değerli, teşekkür ederim.

HATA BİZDE Mİ? KARŞI TARAFTA MI? İSTENEN ŞEY GERÇEKTEN SEVGİ Mİ?
Cevapla