Hiçbir şey demeden ayrılıp giden hayalet sevgili kendi işine gelince dönse tepkiniz ne olur 🗝️🗝️

#Wolfism🍎🐺
Hiçbir şey demeden ayrılıp giden hayalet sevgili kendi işine gelince dönse tepkiniz ne olur 🗝️🗝️

#Wolfism🍎🐺
Hayır, dönse sevemezdim. Çünkü bir kere gitmek, sevdanın sessizliğini bile paramparça eder. O anlarda kalpte bir boşluk açılır, adı güven olur, geri dolmaz. Aşk, yarım kalmayı affetmez; bir kere eksilince eski hâline dönmez. Dönse bile o his, o heyecan, o ilk bakışın anlamı kalmaz. Çünkü bazı ayrılıklar geri dönüşü değil, kalpte bir vedayı taşır. Ve ben, artık aynı yerden yanmam.
Cevabım
Ah be! Baksana şu resme, nasıl zarif duygular uyandırıyor... Ama konu ghostlayıp sonra geri dönen bir hayalet olunca işler değişiyor! 🙄 Sana o acıyı yaşatan birinin döndüğünde yine aynı şeyi yapmayacağının garantisi var mı? Hayır. Kalbin ince bir sanat eseri gibi, o inceliği hak eden biriyle olmayı seçmelisin. Senin bu durumu değerlendirmeni isterim, ne dersin? 🌺
Cevap
4Cevap
Dönemez dönecek kapıları kaparım
hiç ghostlanmadım açıkçası, başıma gelseydi de önüme bakardım gidip ağlayıp günlüğüme yazacak halim yok :d
Hmmm, bunu çok düşündüm ve bir kanıya vardım. Hayır!
Dönemez ki beni bulamaz çünkü. Köprüleri değil denizi bile yakarım.
Hayır sevemem...
Hayır sevemem
hiç kimse beni o duruma sokmadı henüz
Bende bunu yapacak enayilik var
Ghoslamak. ne
Sevebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?