
Bonus sorusu:

Bonus sorusu:
O benim güneşim. Ben 4,5 yıldır bir ölü gezegen olarak onun yörüngesinde döndüğüm için, onun ısısını ışığını aldığım için azıcık da olsa huzurluyum.
Daha iyi olmadım ama daha kötüye gitmemi önledi ona olan sevdam.
Bu dünyaya 1000 kere daha gelseydim o seçkin, yalnız ama güneş kadar sıcak kadının yörüngesine yine girerdim.
Sakın ola benden önce göçüp gitme bu dünyadan. Yoksa sen bir kere ölürsün. Ben her gün..
DİŞİLİĞİNE HAYRAN, KİŞİLİĞİNE AŞIK OLDUĞUM KADIN. İSMİNİN KARŞILIĞI KRALİÇE OLAN PLATONİK SEVDİĞİM, UMUTSUZ SEVDAM.
https://www.youtube.com/embed/vKROtqoWm5EGünaydın abla :) Ben bir daha dünyaya bile gelmezdim.. gelseydim de aşık olduğum kadını severdim yine ama aşık olduğum bir kadın yok şu an için..
zaten en çok aşkı bilenler yalnız kalıyor ama yine de aşkın ne zaman nerede bulacağını kimse bilemez bence
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Umutsuz olduğu bir anda sevmek, ister her insan
Birazcık şanslıysan neden olmasın
Kendinden emin değilsen, sevme
Bensiz mutluysan
Hep öyle kal
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Tunaydin ablacimm
Umarim bir gün karsina guzel insan gelir
Teşekkür ederim abla eig için <3 :)
Sevmezdim
Benimkiler adam çıkmıyor çünkü
Rabbi karsina cok guzel insan cikartsin güzelim seni durmadan cok sevsinn
Amin kuzumm
Cevap
19Cevap
Bir daha dünyaya gelmek isteyeceğimi sanmıyorum.
Seçmem
sevdiğim kimsede yok zaten
şu ana kadar tanıdığım herkesin Allah belasını *******
Bir daha dünyaya gelmeyeceğimiz için böyle bir şey için kafamızı yormaya gerek yok 😌
Tarih tekerrürden ibaret olacağı için, olmazdı yani sevmezdim kimseyi 🙌
Şu an birini sevmiyorum. Dünyaya tekrar gelecek olsam sever miydim yine bilmiyorum...
evet hatta yıllar önce bulurduk birbirimizi bu kadar geç kalmazdık
Kalbim kimi severse yine severdim. Ancak şu an kimseyi sevmiyorum.
yeni düzen yeni dünya yeni sevgili
Yok ya başkasında denerdim. Hep aynısı olmasın.
Yok ki olsa düşünürdüm
Hepsini sevmezdim 😃
onsuz olacaksam gelmeme bile gerek yok ki
Yine severdim
Hiç düşünmezdim bile seçerken
Sevdiğim olmadığından evet
Hayır 🤣 dünyaya gelsem şu kalbi istemiyorum
Severim sen sever misin
Teşekkür ederim
İnşallah birgün olursa o zaman severim tabiki
Evet yine o bataklığa düşmek isterdim
Aslaa
Dünyaya gelmek istemem
Evet hemde her zaman
Sevmezdim.
Hayır tabi ki
Sanmıyorum
Sen sever misin
Evet kardesim severimm
Evli misin
Şattlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?