Adam sevgilisine çiçek alırken kızın arkadaşlarına da gül dağıttı. Bu kadar cömertlik ilişkiyi bozar mı 😜?

X'te bi videoo viral olmuş, restoranda adam sevgilisine koca buket çiçek getiriyo ama durmuyo, masadaki bütün kız arkadaşlarına da tek tek gül veriyo, kızlar şok olup gülüyo. Video muhtemelen yurtdışından ama türkiye'de tartışma patladı, bazıları "centilmenlik, ince düşünce" diyo hatta "kız kardeş gibi görür" diyen var, bazıları "red flag, hava atıyo ya da art niyetli" diye kızıyo, kıskançlık diyenler çoğunluk, bi yorumda "hayatında centilmen görmemişsiniz" demiş, başka bi tanesi "sevgilim başkasına çöp bile veremez" diye şaka yapmış 😂 Sizce bu green flag mi yoksa red flag mi? İlişkilerde böyle cömertlik ister misiniz, hadi söyleyin merak ettim 💖

Adam sevgilisine çiçek alırken kızın arkadaşlarına da gül dağıttı. Bu kadar cömertlik ilişkiyi bozar mı 😜?
Cevapla