Hiç birini sevdiğiniz için, ilişki yaşadığınız için utandınız mı?

Utanmak demeyelim ama insan bazen kendi seçiminden iğreniyor.
Çünkü bazıları gerçekte kim olduklarını saklamakta usta.
Güzel sözler, sahte sadakat, özenle kurulmuş bir illüzyon…
Ve sonra bir gün, maskeler düşünce, insan bir müddet sessiz kalıyor..
Çünkü mide bulantısının açıklaması olmuyor malum.. 🙂

Neysssee.. Kahve mi içsek?
Hiç birini sevdiğiniz için, ilişki yaşadığınız için utandınız mı?
Hiç birini sevdiğiniz için, ilişki yaşadığınız için utandınız mı?
Cevapla