4 yas kucuk benden,
Ablası var o da bir yas küçük benden😀
İrtibatı acil kesmeliyim de sohbet guzel gidiyor napsam
4 yas kucuk benden,
Ablası var o da bir yas küçük benden😀
İrtibatı acil kesmeliyim de sohbet guzel gidiyor napsam
Ya bu yaş büyüklüğünü niye bu kadar böyle bir kendinize Üstün görme çabası içerisinde bir çaba içerisine giriyorsunuz ki ben onu anlamıyorum Ne var yani adamdan 4 yaş büyük oldun diye senin hayat görüşün daha yüksek ya da dünyayı fethetmiş gibi davranmana gerek yok ki olabilir adam senden ilgi duymuştur hoşlanmıştır belki fiziğini beğenmiştir Belki yüz güzelliğini beğenmiştir belki davranışların hoşuna gitmiştir yani bunu böyle tutup da böyle kaba bir şekilde adam benden 4 yaş büyük bana yürüyor Bilmem hoşlanabilir insanlar Sen de kendinden büyük birinden hoşlanabilirsin ne var yani ha istemiyorsan uygun bulmuyorsan irtibatı bir şekilde yavaş yavaş azaltarak sonradan kesebilirsin yani Bu senin elinde olan bir şey İlla isteyeceksin demiyorum Ama adamın 4 yaş büyük olması veya seni sevmesi bu absürük bir şey değil olabilir.
Cevap
34Cevap
Sanarsın 15-20 yaş var, 4 yaş ya
4 yaştan ne olacak yaw.
4 yaş çok büyük bi yaş değil. Sohbet güzel gidiyor diyorsun ve anlaşabiliyorsanız bu düşünceyle koparma bunu. Ayrıca sen onun ablası değilsin kendine gel. Aynısı benim başıma gelseydi ben konuşma devam ederdim.
küçük olmasına illa takılmak zorunda değilsin... yaşsenin için kriter değilse asıl sohbetin güzelliğine odaklan
Ablası yaşındaki kadınla cinsel fantezisi mi var acaba? Belki yoktur ama böyle bir durumda onu heyecanlandırıyor olmalı bilemedim 🫤
Ablası ile ne işin var, çocukla olan muhabbetine bak sen. Memlekette anası yaşında hatunlarla sevgili olanlar var...
4 yaş çok büyük bir fark değil ki. Sohbet iyi gidiyorsa ona baksana, sen.
Yav öyle bir soruyorsun ki bende dedim 10 yaş falan var aramızda.
Çok ayıp etmiş kendinden büyük olan bir teyzeye yürümesi kabul edilebilir bir sey degil kulaklarindan cekmek lazim onun
Takıl işte genç sevgili ne güzel hep erkekler genç kız istiyor birazda sen takıl gençle
4 yaş sorun olmaz ama karşındaki olgunluğunu almışsa
4yas çokta kafaya takilicak bir yaş degil normal bir durum bence
Hoşuna gidiyorsa devam et yaş sayıdan ibarettir derler
Belliki sende istiyorsun. Ciddi değilsen konuş bence ne olacak
4 yaştan ne olacak ki? Ama şu da önemli atıyorum sen 30 o 26 o zaman kes sohbeti erkekler 30dan sonra karakteri oturmaya başlıyor maalesef
Kesinlikle küçük erkek çekilmiyor denendi onaylandi
bircok kisiyle ciktim ne alaka sbaosbalsbkq
neyy
engel durumun var mi
degilim 18 yasindaudi
sen ne uyduruyon bilip bilmeden
o zaman bana pedofili diyemezsin
30 yas simdi nerden cikti
sanane benim yorumumdan geldin bana taktin
midi tenyo
Elbette konuşmaya devam edeceksin madem sohbeti seni soruyorsa ve adam akıllı birisi ise devamke.
Bilseki ablası yaşındasın yapmaz öyle şeyler çok ayip
3 5 yaş büyük olunca kendisini çok büyük sanan tek ülke Türkiye galiba
Yaşlar onemli yoksa siz 35 olsanız o 33 olsa normal mesela
31 27
Normal yaşlar begenio beğenmemek ayrı ama anormal bir durum yok bence
Kes zaten eglenmelik olur ilişki evlilik ciddi çıkmaz
Olgun hastası demek ki, olgun kadınlar da var mı bu genç erkek merakı
Ciddiyete binemicekse hemen kes
Yaşlar 31-35 falansa sıkıntı olmaz
Sorun ne ki? Takıntı yapma..
Sohbet güzelse devamkee
abla deme lazım olur😂
Bence mutluysan devam et
Olgun kadın sevilir arzulanır
Aç tavuk kendini buğday ambarında zannedermiş
İçinden geldiği gibi yap
4 yaştan bir şey olmaz ya
4 yaş çok değil ama bilemedim
kaldırmış geliyor...
Takıl ya salla, muhabbeti sariyorsa devam
Hoşuna gidiyor işe sen eğlencene bak
Genç erkek iyidir boş ver
Durum vahim
Yaş sorulmaz ve aranmaz bu durumlarda. Bende öyle
Cooooooooook
Yanlış yere kazdım kusura bakma
Yine de yorum yazayım.
4 yaş sorun olmaz yürü gitsin
Olgun seviyor
denene bilir
Olabilir öyle şeyler
Ben benden 7 yaş büyük bir kızla ilişki yaşadım ilginç bir şey değil
Garippp
Devam et
Arzu var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?