20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı hayata karşı hiçbir beklentim ve umudum kalmadı?

Evet umudum ve beklentim kalmadı, hevesim de kalmadı. Sırf sevgilim olmadı diye abarttığımı düşünebilirsiniz ama bu yaşalara kadar olmayanlar beni çok iyi anlar.
20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı hayata karşı hiçbir beklentim ve umudum kalmadı?
Cevapla