AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Efendi ağır başlı olucak ama çokta ciddi olmasın yeri gelince espiride yapsın ben deliyim o da deli olursa olmaz :DD
İki deli olsak çok iyi olurdu :D
Hahah öyle olsa iyi olmaz ya birinden biri daha sakin olmalı ki denge kurulsun :DD
Bilmem bazen beni kontrol etmede zorlanıyor aslında :d
Dışarıda nasıl davranacağını bildikten sonra benim yanımda istediğini yapabilir. Belki an gelir kızar ederim ama severim en nihayetinde:)
Teşekkürler :D
Sevgili dediğin deli dolu olacak. Yeri gelecek en yakın dostun kankan olacak, yeri gelecek arkadaşın, yeri gelecek ablan olacak ilgilenecek seninle.
Evet çok guzell tarif ettin : D
Teşekkür ederim 😃
%70 efendi ağır başlı %30 cıvıl cıvıl
Ben onu görünce kesin %100 cıvıl cıvıl olurum yerine göre ağır baslı yerine göre cıvıl cıvılım :D
:)) ne güzel olur
Bıkkınlık vermeyecek şekilde deli dolu olsa iyidir iyi
;))
İnsanı her zaman dumrula uğrarsa kötü olur
Deli dolu olsun ama benden daha olgun olsun. Yoksa ikimiz deli deli, hastanenin yolunu tutarız :D
;)) olabilir
Ille iki uctan birinde olacak diye bir kaide yok, normal olsun.. 1-0 olsun bizim olsun misali :)
Ortasını yazmak olmazdı ;)
Ben ağır başlı eşim olmasını istiyorum😊😊 sevgiliyle kaybedecek vaktim yok benim😁
Deli dolu eğlenceli bir eş iyidir bence ;)
Biraz ağır biraz cıvıl cıvıl olsun😊
Ben Deli dolu yaşarım hayatımı ne o öyle onu yapma bunu yapma ayıp gibi şeyler bana göre değil :))
Aynı ben :D
Haha tanışmak isterim bakalım kim daha deli dolu Haha
Benim çılgınlıklarımı yazsam ooo ;))
Gel o zaman bakalım kim çılgın :)
Lunaparkta rokete bindin mi hiç :D ya da paraşütle anladın mi :D
Bunu çılgınlık Haha bunlar normal şeyler canım
Sen söyle bakalım :D
Ayıp burdan söyleyemem :) malum herkese açık bir konum burası
Peki tatlım :)
Ne zaman tanışmak istersen burdayım tatlım
Yerine göre efendi ağır başlı olsun çılgınlıkta yaparız hep A ya da B olmamalı
Hangisini işaretledin :D
Hiç birini :) % leri sen bana söylersin :)
Yaa seç birini :D önemli
Ben kısıtlı tercihler yapamam :)
Yüzdeleri söylemiyorum
Anlaştık :)
Ağırbaşlı olsun ya. Ne o öyle cıvık erkekten hoşlanmam.
Çok sıkıcı oluyor bir zaman sonra ;)
Yerine göre davranan sevgili :)) dışarda ağırbaşlı beraberken deli dolu :)
Evet :D
:))
bak sen
Ağırbaşlı ama başbaşayken kucağımda uyuyacak kadar çocuk, beraber yapmadığımız hiçbirşey kalmasın diye çabalayacak kadar çılgın Olmalı :))
Keşke ;)) öyle biri zor bulunur
Deli dolu olsun ama nerdd ağır başlı olacağını bilsin :)
Hmm yani :)
Tabiki deli dolu. Alsın bir sağa bir sola fırlatsın gömleğimi yırtsın benim. Efendi kız pek dikkatimi çekmiyor
Değişik :D
Orta şeker olsun cunki ağır başlı kadın sevgili biraz sıkar bence :-) çok da deli dolu olursa uğraştirir
Haklısın :D
Sen hangi turdensin acaba cunki gizemli birisin ve hiç bişey anlaşılmiyor seninle ilgili-) Tabi seni merak ettiğim için-)))
Anlayamadım. Detayda yazdım. Soruyu cevapladın tamam
:-))))))))) hakkını kullandin diyorsun
Evet
zıt insanlar bir süre sonra orta yolu bulur ve mutlu hayat olur... yeri geldiginde sen iyisin yeri geldiginde o...
Iyi olmak başka bir şey :)
Olayların içinde iken deli dolu. Olayları Konuşurken karar alırken ağır Başlı. Olması güzel olur iliskilerde. Tabi ben yalnızlığı tercih ettiğimden pek de Önem arz etmemekde
Yalnızlık iyi değil dostum ;)
Sana göre
agir basli, kendini bilsin aile ortami bilsin sonucta evleniriz manyak falan olmaz :D
Manyak olsun ya :)
yok ya, aileye yakismasi lazim :)
Bende çok şımarık biriyim mahkeme duvarı gibi somurtanlara uyuz oluyorum
Aynen ;)
:):)
Deli dolu çok datlu sevgili yani sevgi pıtırcığı olsun :))
;)) aynen
birde ne yaptığı belli olmasın ya bir anda essin hadi gidiyoruz falan desin nereye dediğim zaman lunaparka falan desin alan değişik şeyler aklına gelsin işte sağı solu belli olmasın planlı olmasın yaşamı esince yapandan olsun herşeyi cinsellikte dahil buna
Çılgın eğlenceli olmalı tabi ;)
valla sağ solu belli olmasın yeter :DD
Efendi ağır başlı.
Sadece bana cıvıl cıvıl olsun. 😄
Ne güzel :D
🙏🙏😄😄
Al iste :)
Ne ya? -,- 😄 @Sametiedi
Efendi olsun delidolu çok tanıdım evlenilcek tip yok
:(( saçmalık bu
Bir an icin benim sevgilim yazdi bunlari sandim :))
Niye ;)
Dediklerinin hepsi hatunumda varda indan :) senin gibi ayni ilk basta gordum noluyor l*n dedim :))
Belki de o benimdir :)
Yok bee sen degilsindir :) yoksa senmisin :O
:@ bilmem
Isminin bas harfi ney senin
D ;)
Hee o zaman sen degilsin :))
;) değilim tabi
Degilsin tabi :)
Neyse boş ver ;)
Tamam :)
Efendi ağır başlı gibi görünsün ama biraz çılgın azıcıkta manyak olsun ve tabiki benim olsun.
;)) en iyisi çılgın olmalı
Yerine göre deli dolu, Yerine göre ağırbaşlı olmalı.
Hangisini işaretledin :D
ankete oy kullanmadım :D
Merak etmiyor musun sonucu :D
Kendi cevabımı biliyorum. Herkes benim gibi düşünmek zorunda da değil :) Ama illa görmemi istiyorsan güncellemeye koy şu an ki sonucu. ya da mesajla yolla öğreneyim :D
93 kişi a 92 kişi b dedi şu anda oran %50
hım bir kararsız ben mi çıktım :D
98 a 93 b oldu oran %51 %49
en son babalar duyar geldi aklıma Otel 5149 vardı :D
Çok severdim o diziyi. Olsa da izlesek :D
Güzel diziydi evet. üçkağıtçı kadir :D
Ahaha dombili rafi vardı :))
Normalde deli dolu cıvıl cıvıl ama yerine görede ağır basli efendi olsun canımı yesin
Ne güzel :D
Aynen :)
Çocuksu tavırlar ve şımarıklık en nefret ettiğim şey Allah sevgiline yardım etsin
Amin :D öbür türlü çok sıkıcı oluyor
:) hiç yoktan şu çocuksu tavırları biraz azaltmanı tavsiye ederim :)
Birazcık :))
:) :)
Benimleyken deli dolu başkalarının yanında efendi ağır abi olsunn
Öyle evet :D
kalk gidelim dediğimde nereye diye sormuayacak bir sevgili isterim ben :)
:D çılgın olmalı
sen öylemisin peki :) soruyosunda
Detayı okumadın galiba. Öyleyim tabi :D
o zaman burdan sevgili adayı olduğumu ve seni her halinle kabul ediceğimi ilan ediyorum :)
Saçma. . Detayı hiç iyi okuyamadin sanırım.
Deli dolu günler hayat güzel ! Kahkahalarıyla günler geçsin öyleyse
Çok iyi ya :D
tabiki de deli dolu cıvıl cıvıl bir sevgili isterdim yoksa bana yetisemez :D
Sen de mi cıvıl cıvılsın :))
evet :D
Dışarıdan efendi içerisinde fırtınalar koparan bir sevgili olaraksa eğer deli dolu diyorum.
Dışarıdan efendi evet ben öyleyim :)
Deli dolu cıvıl cıvıl bir sevgili isteyenler evlenirkende Efendi ağır başlı biri isterler, şimdi böylelerine ne nedir bilemedim
Öyle mi :)
Şımarık kızları hiç sevmem...
Ciddi, sert, beyaz tenli renkli gözlü benden 2 yaş büyük taliplerimi bekliyorum. Sadist olması tercih edilir.
Mozoşist misin?
Mazoşistim biraz da sadistlik var bende xd
:D.
Dışarıda, başka insanlara karşı ağır Başlı bana ise çocuk olsun, kendisini sevdirmek için şirinlikler yapsın, herşeyine razıyım.
En güzeli ;)
👍👍👍
çoğunlukla deli dolu olsun, enerjik olsun beni de böyle hareketlendirsin... yeri geldimi de ağır başlı efendi olmasını bilsin...
Teşekkürler ;)
Bende deli dolu bir kızım sevgilim ağırbaşlı olsa Hoşuma gider yani ama Bazende deli dolu olsun isterim :)
Ağır başlı no no :(
ikinizken deli dolu civil civil ama diyerlerine karsi daha ciddi yani sayqi duysun herkes. ama senle bambasqa olsun sende aynen. insan sevdiyinin yaninda shimarir demisler ))
Haklısın canım ;)
her zaman bayanın ağır başlı olması kolay gözükmemesinden yanayım bizim toplumda aktif cana yakınlığını sergileyen bayanlara pek olumlu gibi bkılsada arkasından herzaman laf ediliyor malesef
Toplum içinde öyle gözükmüyorum ben sadece onun yanında
ben deli dolu olduğumdan ağır başlı olup beni tamamlamalı..=)
::) umarım öyle olur
umarımm
Efendi agir basliyim ama sevgilim biraz manyak deli dolu olmasini isterim
Bu da ilginç ;)
Ama yeri geldigindede manyakligin kralini yaaparim
Mesela?
Ona ayak uydururum
İkizler burcuyum sen düşün artık :)
İkisinden de 100 er gr alıyım ;))
;))
:)
Gizli sen ne burcusun?
Akrep ;)
Sevgilinin?
Koç Burcu
Yanıma yakışması için efendi ağırbaşlı olması lazım
Çok sıkıcı;)
Teşekkürler
Yeri geldiğinde deli dolu yeri geldigindeyse ağır başlı olmak lazim
Aynen ama birisi biraz daha fazla oluyor ;)
tam ben xd
Yeri ve zamanına göre deli dolu ve ağırbaşlı taşıyan biri olmalı :)
Evet ;)
efendi ağır başlı bir sevgili ama yerinde de deli dolu olabilir
:D Teşekkürler
rica ederim
senin adına sevindim :) bende ağır bağlıyım sevgilimin nasıl olması konusunda hiç bir fikrim yok :))
Bence iki taraf da aynı olsun :))
olabilir :)) hayırlısı :))
Amin ;)
Deli dolu cıvıl cıvıl bir sevgili ya diğeri belli bir süre sonra sıkıcı olmaya başlıyor :D
Aynen çılgın eğlenceli olmalı :D
Bana deli dolu cıvıl cıvıl, ama bir ortamdayken ağır başlı. Efendilik daim tabi
Teşekkürler
Rica ederim 😊
Deli dolu olsun benim gibi alemlere akalim onunla ♥
Çok iyi :D
Herseyi yerinde bilen efendiligi de Eğlenmeyi de oyle kız olsun basarım nikahı 😆
Çılgın olmalı bence :D
He oldu annemin babamın yanında da çıldırsin kopalım ailece 😆😆😆
Eğlenceli sen şakrak olmalı ortamı yumuşatmalı bir kız : D cenazede gülmez herhalde ailenin yanında da saygılı
Bende cok eğlenceli hareketliyim iki deli nasıl olur ki bilemedim :/
Ankette neyi işaretledin :D
Baska sık olmayınca b dedim :)
A şıkkı da var ama :D
Ikisinden yani :)
Ama b dedin :d
Demekki b daha yakın :))
Tamam kızma :D
Yok kızmadım :)
Peki ;)
Ben ağır baslıyım karsimdakinin deli dolu olmasını isterim ikimizde ağır olursak yurumez
Yani haklısın :D
Her ikisin de olmalı çoğunlukla cıvıl cıvıl ve manyak olmalı her çılgınliga evet demeli
Evet :D
Zor bulunan bir kızsin sen o zaman
Niye ki :)
Her kız deli dolu değildir sıradan kişilerdir dünyada yüzde doksanı böyle geriye kalan yüzde olanı ise deli doludur sende o yüzde onun icindesin
♡♥TEBRIKLER♥♡
Teşekkür ederim :) mahçup oldum şimdi🙊🙈
Gurur duyulacak bişey bence senle sevgili olan yaşar bence
Teşekkür ederim :D utandım şimdi
deli dolu olsun. Çok ciddi insan sevmem. Hersey tadında guzel.
Aynen öyle :D
:D :D
Bir kızda ikiside olmayı dışarıya karşı ağır başlı evde kocasının yanında ise deli dolu neşeli
Aynen :D
Yerine gore davranmasını bilmeli.. Her ikisi de kisaca
Bir taraf ağır basar ama hangisi?
Benimleyken deli dolu
Dışarıda efendi
Teşekkürler :)
B*kunu çıkarmamak şartıyla deli dolu bir sevgilim olsun isterim ki olanlarda öyleydi :) :)
:)) yanii
Kendin ol seni nasil begeniyorsa oyle davran yapmacik iliskilere gerek yok yoksa ozelin kalmaz
Evet kendimim ben :))
her şey yeri ve zamanında güzeldir. yeri geldiğinde bana eşilk edebilmeli gerektiğinde deli dolu gerektğinde efendi olmalı
Öyle : D