AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Deli dolu azcık manyak 😊😊😊
Azıcık :))
:))
İkisinden de olmalı yeri geldiğinde değiştirmeli kendini
Öyle olmalı :) Peki sen hangisini işaretledin?
Ben masumluğu severim =) çocuk
Peki ;)
=))
disarda hanimefendi, yanindan erkek gecince azitmayan cinsten olucak.
Tabi deli dolu olmak o dediğin gibi olmuyor :)
Birisi manyak ise diğeri akıllı olmalı ilişkilerde :)
Kısmen ;)
ikisini nerede kullanacağını ve dozunu bilen en iyisi :)
Tabi ama hangisi :)
deli dolu :)
Teşekkürler ;)
Deli dolu olsun ama nerde nasil davranmasi gerektini bilsin yani yeri gelince agir basli olabilsin.
Hangisi daha iyi peki :)
Deli dolu daha agir basiyor :) en azindan eglenceli biri olur yanimda :)
Teşekkürler ;)
Rica ederim :)
Deli dolu olsun bende oyleyim ama yeri gelincede ağır başlı olmasını bilsin :)
Kesinlikle :D
Her yerde deli dolu olunmaz yani :)
Tabi sadece onun yanında :d
Aynen :)
Yerine göre ikisini de yapan lazım bana. Olmuyor mu öyle. :/
Oluyor tabi ama bir özellik daha baskın olsa hangisi iyi?
Ağır başlı.
Teşekkürler
Dış dünyada deli doluyum eve geldiğimde ise Mart kedisi gibiyim:)
Teşekkürler
yerine göre hacı nerden nasıl davranması gerektiğini bilmeili :))
Yanında deli dolu mu efendi mi kanki :D
yanımda deli dolu sırtıma falan çıksın taşırım evelallah :D
Hm 100 kilo olursa kanki :d
o zaman sıkıntı tabi efendi olsun o zaman :D
100 kilolu efendi ;)
he bacım :D
deli dolu olacak yeri geldi mi çocuk yeri geldi mi hanımefendi olacak ama hayatı yaşamasını bilmeli her yönü ile :))
Öyle tabi ;)
Ee yanii
ne zaman nerede nasıl davranacağını bilen bir sevgili çok daha iyi olur herşey yerinde ve zamanında güzel
Öyle tabi
dengeyi zamanla kurabilirsin ama herşeyden önce seni olduğun gibi kabullenecek biri olmalı hayatında
Kabul ediyor
ne güzel o zaman küçük şeyleri dert etme
deli dolu tercih :D ama biz kızlar uslu adamı da raydan çıkartacak kabiliyete sahibiz :D deli ederiz :D
Ayy evett : D kendime benzetmek biraz zor
Deli olsun
Dolu olsun
Ağır olsun
Uyuz olsun bide
Uyuz :D
He tatlım :D
Haha beni anlattin sevgilim uyuzsun delisin ded bana :D
:D.
Yerine göre davranmayı bilmeli her zaman ağırbaşlı ciddi olsa sıkıcı olur
Aynen öyle :D
Yeri geldiginde deli dolu olcak yeri geldiginde efendi agir basli olcak
Tabi ama birisi daha ağır basar :)
Aynen o agir basan yeride onemli
Tabiki agir basli olsun karsitlar birbirni ceksin :)))
Öyle olmuyor çoğu zaman ;)
Benimle tum çılgınlıklari yapacak sevgili deliii :D
:)) ne güzel
Bana deli dolu olsun dışarıda adam olucak ulen okadar...
Yok artık ;)
Efendi olsun ciğerimi yesin 😎😁
;))
Efendi ağırbaslı deli dolu
Yani :)
Serserim deli dolu terelelli asdlas :D
;)) iyiiiii
:))
Tabiki deli dolu :)) Çok sıkıcı öbürü :)))
Dimi ama :)
Diiii :)))
Disarda agir basli evde deli dolu olmali
Aynen :))
Volkswagen diyince Golf desin tamamdır
:D.
Efendi ağır başlı yerine göre şaka yapabilen
Hangisini işaretledin :)
Efendi ve ağırbaşlı olanı tabikide birşey daha eklemek istiyorum nerde ne konuşacağını iyi bilmeli.
O bakımdan :))) Nasıl ne düşünüyorsun?
Ya tabi ki önemli onlar ama eğlenceli ve çılgın da olmalı :D
Aynen :D :D Ben ağır başlıyım normalde duruşum sert görünür ama tanıyan kişiler çok şakacı olduğumu söylerler bazı kişiler derlerki aynı polat alemdar gibisin hiç gülmüyorsun çok ciddi yürüyorsun yolda ama tanıyan kişiler şakacı olduğumu bilirler
Anladım :) herkes göründüğü gibi olmuyor
Aynen öyle :D neyse görüşmek üzere kendine iyi bak ben senin vaktini almayayim
Sende kendine iyi bak. Zamanımı çalma gibi bir şey yok :D
Hersey yerinde guzel be
Öyle tabi :)
agir basli olsun ben deli o deli olmaz :)
: D canım çok sıkıcı oluyor öyle
Efendi agir basli biraz da sempatiek...
Öyle :D
Deli bir kız daima daha iyidir bence:)
Evet tabi ;))
Aslında yerine göre ikiside Olmalı ben Öyleyim
Mesela?
Yeri gelir cok deli dolu olurum içimdeki çocuğu dışarı bırakırım gülmeye bayılırım, ama yeri gelir ciddiyimdir karşımdaki kişiye ve Bulunduğum ortama göre. Bu değişir yani. Ve karşımdaki bayanında böyle Olmasını isterim
Deli dolu cıvıl cıvıl bir sevgili
Evet çok çılgın :D
yerine göre davransın
Hangisini işaretledin :)
B Efendi ağır...
Teşekkürler
sormana gerek yok siz nerde bir yavşak var gidip onu buluyorsunuz zaten.. efendi adamla işiniz olmaz
Ne alakası var
Kesinlikle agirbasli efendi
Peki ;)
Yerine göre davransin işte
Aynen
tam ben xd
Ortaya karışık alalım bir tane :)
Hangisini işaretledin :D
gönlüm deli dolu dedi beynim efendi bende kalbimin sesini dinledim :D mecburen
Kalp her zaman doğruyu söyler :D
Deli dolu ama şımarık olmamalı.
Teşekkürler :)
Ikimiz arasinda deli dolu, normalde agirbasli
:D evet
deli olsun biraz be :D
Çılgın olmalı :D
dımı boyle sehvetlı :D
Yok alakası :))
niye yokki aaaa :D
Aaaa ben de şaşırdım :D
olmalı yaaaa :D
Senin tercihin :)
sen nasılsın peki :D
Eğlenceli çılgın :D
senı seceyımmı :D
Ben olmaz başka :D
ama niyeeee :(
Çünkü soruyu okumadan cevapladın :D
evet ben hıcbır soruyu okumamki :D
Yanlış yapıyorsun :D
heee şimdi anladım seni :D valla katlanabılırmıyım sana denemek ve gormek lazım acıkcası :D
Bir arkadaş olarak katlanması kolay oluyor ama sevgili olarak çok zor :D
yok zaten sevgılı olacak kadar daha kafayı yemedım uahauhhuaa :D
Neden :Dasdassasa
sevgilim olmasın ya dostum arkadasım olsunda sevgılı olunca sonu ıyı olmuyo beaaa :D
Neden sonu iyi olmuyor bea :D
e bılmem oyle dusundumde bıranda oyuzden :D
:D yok yok sebebi vardır onun
valla bır sebebı yok :D ben bıraz kısıtlanmayı sevmedıgım ıcın ısıme gelmıyo :D
Özgür :D
free yim :D
Tabi :D
sende freesin :D
Aninda konuyu ibnelige cekmendeki amac nedir acaba eastandbuul?
bişeye cektiğim yok kardesım yanlıs yerden bakmayın olaya @MG1998
erkek deli dolu olabılır ama bır kadın olamaz
Neden : ?
kadın dedıgın agır baslı olur cok konusmaz sımarırsa evde sımarır dısarda hanm hanmcık olur
Zaten öyle.
Ortamına göre Olmasını bilicek
Ee tabi ;)
Yerine gore deli doluda olmali agir baslida
;) birisi daha baskın olsa
Deli dolu, çılgın, korkusuz.
:D yaa
nolduki :D
Çılgın ve korkusuz dedin de :D
Evet öyle olmalı. Sevgilimle gezicez, italya, almanya, fransa. :D
Ooo ne güzel :D
Evet :)
efendi olsun benim olsun.
Teşekkürler
rica ederim
Deli ve dolu olsun :)
Boş adam sevmem ben!
Haklısın canım :D
Ikiside yerine göre ama efendi olmasi daha hoş
Hiç de bile : D
Yerine göre olsun diyorummm
Peki :D
Kararsız kaldım yerine göre diyelim :)
:)) teşekkür ederim
her ikisinden de orta kararda olmalı
Peki ;)
Ortaya karışık alıyım.
Peki ;)
Efendi ağır başlı olsun
Hiç de bile : D
Evde deli dolu dışarda ağırbaşlı
Teşekkürler
Ağır başlı, efendi sevgiliye ömrümü feda ederim.
Peki ;)
Yerine göre davranabilen sevgili.
Tamam ama hangisi daha fazla olsa isterdiniz?
Efendi olsun yeter o****puluga luzum yok :)
Ne alakası var
Erkeklerle konusmicak oturcak evinde benimle gezicek
Saçma bir düşünce
Efendi ağır başlı bir sevgili
Teşekkürler ;)
Rica ederim :)
deli dolu olsun hiç değilse dolu :)
:))
A şıkkı ama sadece bana
:)) aynen
her ikisinden de olsun biraz
Ama birisi daha baskın olsa?
her ikiside olabilir.
Hangisini işaretledin :D
işaretlemedim ki :)
Sonucu merak etmiyor musun :D
hayır. sonuçta burdaki sonucun bana gerçek hayatta bir etkisi olmıcak. karşımdaki insanı ben ve kaarşımdaki karak vericek.
Orası öyle ama insanların ne tercih ettiğini bilmek hoş olur :D
başkaların tercihlerine değil de kendi tercihlerime bakarım hanfendi :)
Tamam beyefendi sinirlenmeyiniz :D
yo sinirlenmedim. :)
Öyle anlaşılıyor ;)
sinirlensem niye güliyim gundi :) nasıl anlıyorsan bişey diyemem.
Özür dilerim ;)
bende özür dilerim :)