O erkek olmasına rağmen kendimi ezik gibi hissetmem doğalmı o beni ezik gibi görüyormudur? Bulduğum işte çalışmak mantıklı mı?

Ex manitam iş bulmuş. Sonra cezaevinden çıktıktan sonra çok bulmuş da girmemiş. Allah aşkına iş mi var bana pek inandırıcı gelmedi. Dün aradım iş görüşmesindeyim dedi sonrasında da Pazartesi başlıyorum dedi. Aşırı kıskandım ya ben geçen sene Temmuz'dan beri iş bulamıyorum. Millet nasıl bu kadar kolay iş buluyor en çok markette satışta deneyimim var. Ama ben artık markette girmek istemiyorum 33 yaşından sonra da başka alanda işe girmek imkansız mı? Şimdi o iş buldu ben bulamadım onun yanında zavallı ezik mi kaldım.
O erkek olmasına rağmen kendimi ezik gibi hissetmem doğalmı o beni ezik gibi görüyormudur? Bulduğum işte çalışmak mantıklı mı?
Cevapla