Evli birinin bekara yazması sizce masum bir sohbet mi, yoksa ihanete giden ilk adım mı?

Günümüzde sadakatsizlik sadece fiziksel değil diyen çok. Sizce mesajlaşmak da sınırı aşmak sayılır mı?
Evli birinin bekara yazması sizce masum bir sohbet mi, yoksa ihanete giden ilk adım mı?
Evli birinin bekara yazması sizce masum bir sohbet mi, yoksa ihanete giden ilk adım mı?
Cevapla