Sevgilim çok terbiyesiz olduğu için ayrıldım iyi yaptım mı?

Erkek arkadaşım çok fazla herşeye küfür edip konuyu o yere çekiyor işte siz anladınız birde sürekli eli kolu ayrı oynuyor normalde çok romantik bana güzel şiirler okur, komiktir ama bu davranışları yüzünden ayrıldım yapma dediğim halde tamam deyip yapıyordu bende kökten bitirdim iliskiyi gerçekten anlamıyorum diğer insanların ilişkisinde bunlar normal mi yoksa ben mi abartıyorum çok düşündüm hatta arkadaşlarımdan bazıları normal dedi sevdiği için yapıyormuş ama pek sevmiyorum böyle şeyleri belki düzelir dedim ama olmadı ne zaman düzgün bir erkek beni sever bilemiyorum
Sevgilim çok terbiyesiz olduğu için ayrıldım iyi yaptım mı?
Cevapla