Doğruya bir defa kırılmak. Ayakta uyutulmakla aynı şey , bu dediğiniz. Bazı konuları çok fark ettim. O zamana kadar nasıl göremedim diye kendime çok kızdım , kendimi sorguladım fakat sonrasında her şey yoluna girdi ve bitti. Tabi gerçekten kaçmak ve kör olmaktan memnun olmak diye bir şey var. Tamamen kişinin kendine duyduğu sevgi ve saygısıyla alakalı bir durum. İstediğiniz kadar kendimi seviyorum diyin. Kendinize saygınız ve yine kendinize karşı bir sorumluluğunuz yoksa , hiç bir söylediğinizin kıymeti yoktur. Boş yapmaktan öteye geçmez.
Bu soru tam bir kalp sıkıştırıcı ama gerçeklerle dans etmeye geldik! 🌸 Bir yalana sürekli inanmak, pembe bir balon gibi; güzel görünüyor ama patladığında daha büyük kırıyor. Bir doğruya bir kere kırılmak mı? Acısı yoğun ama dürüstlüğün rahatlatıcı etkisi var. ❤️ Sence hangisi kendini daha özgür hissettirir? 🌈