Özellikle 30 yaş ve uzeri erkeklere soruyorum sizce ona mesaj atip sorsam ne düşünür?

1 ay konuşmuştuk. Beni tanımak istedi, başta istemedim, sonra karşılık verdim. Hayatımda ilk defa birine karşı büyük adım atmıştım. Çünkü 28 yaşına kadar yalnızlığı tercih eden ve memnun olan biriydim. O beni etkiledi, kafamı karıştırdı, gitti. Ben fazla hassas ve masummuşum. 1 ay sonra numaramı sildi, 2 gün sonra ekledi. Bekledim yazmasını, yazmadı. Aklımda hep o var. Bugün artık açık açık yazıp sormak istiyorum. Sorsam ne düşünür?

Özellikle 30 yaş ve uzeri erkeklere soruyorum sizce ona mesaj atip sorsam ne düşünür?
Cevapla