Sizce ne yapmam gerekiyor bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

2 ay önce tanıştığım bir çocuk var normal konuştuk napıyorsun ne ediyorsun okuyor musun falan filan sonrasında konuşma bitti ve konuşacak konu bulamadık haftada bir kere konuşmaya başladık ve ben gerçekten çok konuşan biriyim içime kapanık biri değilim sürekli ben soru soruyordum her neyse biz bunla numaralaştık sohbetimiz sadece seni yerim ısırım dan ibaretti sürekli anlık istiyordu kendisi de atıyordu bu durumdan şikayetçiydim çünkü normal sohbet etmek istiyordum konuşmayı kesmek istemedim biraz zaman tanımak istedim yüz yüze konuşmak istedim çocuk başka şehirde okuyordu onun gelmesini bekledim ve geldi çocuk resmen ilk görüşte vuruldu bana sevgili olalım dedi bende dış görünüşünü beğendim hemen kestirip atmak istemedim ama ters giden bişey vardı konuşacak konu yoktu 2 ay konuşmamıza rağmen bir kere neleri sevdiğimi doğum günümü dahi sormak istemedi bunu ona dile getirdim yüz yüzeyken her neyse gitti okumaya sürekli tartışıyoruz ve şu an güncel konuşmamız napıyorsun nerdesin vs ve sesli de aramıyor arayınca da donup kalıyoruz ikimizde mesaj üzerinden konuşuyoruz sürekli Allah var anında bakıyor ama ben böyle biri değilim onun yüzünden içime kapanıyorum halbuki çok konuşkan yani sohbeti ilerleten biriyimdir ama yok olmuyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
Sizce ne yapmam gerekiyor bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla