Kendimi iyi hissetmiyorum diye eşimi aradım, beni arayacağına hastaneye git diyor kocam beni sevmiyor mu?

Kendimi iyi hissetmedim insanız başımıza her şey gelebilir. Beni tersledi senin yüzünden kaza yapabilirdim dedi ben telaşlandırmak istemiyorum şu an iyiyim ama evde tekim bayılırım bir şey olur haber vermek istedim sadece dedim eğer devam ederse hastaneye giderim tabii ki dedim sonra tekrar arayıp kusura bakma az önce gerildim çıkıştım dedi başım sıkışınca kocamı arayamayacak mıyım ben ne biçim bir üslup yaklaşım ben onu telaşlandırmak bile istemedim.

Kendimi iyi hissetmiyorum diye eşimi aradım, beni arayacağına hastaneye git diyor kocam beni sevmiyor mu?
Cevapla