Eşimle aram çok kötü, psikolojin bozuldu doktora gidelim diyor. Gitmeli miyim?

Ben nerede yanlış yapıyorum, içimden hıçkırarak ağlamak geçiyor, keşke kimse ile evlenmese idim, alışmıştım yanlızliga?
Ne yapmam gerek bilmiyorum, gerçekten psikolojik sorunlarım olduğunu düşünmüyorum, sadece depresyondayım 😥😥😥
Eşimle aram çok kötü, psikolojin bozuldu doktora gidelim diyor. Gitmeli miyim?
Cevapla