Bazı insanlar nasıl bu kadar yüzsüz oluyor ya?

Tanışma uygulamasından tanışıp telegramda bir iki mesajlastigim biri olmustu. Herhangi bir sebep belirtmeden iletişimi kesmişti. Önemli değil zaten de... Bugün yazdı, bir de bana görüldü attın falan dedi 😆 anında cevap verecekmisiz beyefendiye. Sen herhangi bir açıklama yapmadan ortadan kayboldun dedim. Bir de bu kadar beklentin olduğunu bilmiyordum dedi. Bir de sürekli kendini bir şey sanıyor şekilde cins cins konuşuyor yani. 😆 Beklentim olduğundan değil bana o zaman yeniden yazamazsın dedim. Klasik günümüz prenses erkekleri gibi sorunlu musun sinirlisin herhalde falan demeye başladı. Sen beni taciz mi ediyorsun görüşmek istemiyorum dedim hala yazıyorsun dedim. Bir de aradı açmadım konuşalım diye aradım falan diyor. Bir de benden açıklama bekliyor yani niye açmadım diye. Erkekler siz hiç bir şey aciklamayacaksiniz ama kadınlardan çok beklentiye giriyorsunuz bence. Onu da öyle engelledim.. böyle nereden ve nasıl yüz buluyorlar anlamadım.. bunu da çok düşündüğüm için sormuyorum bu arada, uyumadan önce kafamı boşaltıyorum. Hayırlı cumalar 🤣

Bazı insanlar nasıl bu kadar yüzsüz oluyor ya?
Cevapla