Neden Bazı İnsanlar Bu kadar Duyarsız?

  • Az önce yaşadım. Reality diye bir uygulamada geziniyordum. Pek çok muhattapım olmayan biri grup kurmuştu. 54 kişi falan vardı. İşte herneyse, gruptan birkaç mesaj bildirimi gelmişti bakayım dedim. Biri "samed" adındaki bir şahısı soruyordu. Önceden azıcık muhattabı geçince bir anda bende yazdım, "... İsimli olan mı?" diye. İşte sonra başka bir şeye bağladı. Garip davrandı ve ben fazlasıyla rahatsız oldum açıkçası. Sonra ciddiyetsizce ama kibarca bir şey yazmıştım *beni yanlış anladığı adına* Mesajıma görüldü atarak çıktı. Kendimi çok aşağılanmış hissettim. Özellikle o 54 kişiye rezil olmuş gibi de hissettim. Arasında yakın bir arkadaşımda vardı. Anlamıyorum, neden bazı insanlar bu kadar rahatsız edici?
Neden Bazı İnsanlar Bu kadar Duyarsız?
Cevapla