Neden ben unutmaya çalıştım biriyle sürekli istemsizce karşı karşıya geliyorum veya onlardan bir laf duyuyorum?

Erkek arkadaşımla birkaç ay önce ayrıldım, ben boşanmış ve Çocuklu bir kadın olduğum için, o da bekar bir erkek ailesinin beni kabul etmeyeceğinden emindim, hem de adam kulağıma çıtlattı ki abisi falan Amerika’ya taşınmak istiyorlar ve o da Amerikan bir kızla evlenip pasaport için oraya taşınmak istiyor ben de gördüm ki gelecek planların bana hiçbir yer yok, o yüzden geri çekildim. Ailesi bizi hiçbir zaman bilmedi güya dediğine göre bizim ilişkimizi annesi abisi yengesi falan hiç kimse bilmiyor ama buna rağmen, beni çok seviyorlar çünkü birbirimizi tanıyoruz birbirimizle aramızda ahbaplık ilişkisi mi desem, ticari ilişki mi desem yani böyle şeyler var mesela, Onun yengesi tesadüfen benim oğlumun psikologuydu, annesi de pastacı sürekli ona pastalar falan sipariş ediyordum, yani böyle bir ilişki son zamanlarda nedense kulağıma geliyor ki ortak arkadaşlarımızın yanında sürekli benden bahsediyorlar sürekli bir laf duymaya benim hakkımda bir şeyler öğrenmeye meraklılar veya benimle Instagram üzerinden takipleşmeye başladılar falan yani Neden bir türlü onlardan kurtulamıyorum unutmaya çalışıyorum ama yok mümkün değil
Neden ben unutmaya çalıştım biriyle sürekli istemsizce karşı karşıya geliyorum veya onlardan bir laf duyuyorum?
Cevapla