Birisiyle rastgele muhabbet etsem bile neden beni kolay kolay unutamıyor?

Öyle çok çok güzel biri değilim ama kimle konuşsam geri dönüyor, niye böyle bu
Güncellemeler
3 ay
Neyse tamam kabul ediyorum ben ikili ilişkilerde acayip flörtöz ve tutku dolu oluyorum reel bir şey yaşamadım ama sanaldan epey mutlu edebiliyorum ben objeyim ve m4lım
Birisiyle rastgele muhabbet etsem bile neden beni kolay kolay unutamıyor?
Cevapla