Buluşamamak yüzünden evlilik olur mu? Yaşımız da var maalesef?

Arkadaşlar ben 30 erkek arkadaşım 35 yaşında yaklaşık yedi aylık bir ilişkimiz var benim ailem maalesef geleneksel yapıda ve çok sık buluşamıyoruz sevgilim yay burcu gezmeyi dolaşmayı benimle yeni yerler keşfetmeyi çok seviyor 1-2 kez şehir dışı planlarımız oldu ama sonrasında ailem akşam buluşmama bile sıkıntı yaratmaya başladı geçen aramızda konuşma geçti geleceğe dair konuşmalar oluyordu ama sırf buluşabilmek için evlenelim istemiyorum böyle yaparsak sen de benim istemeyeceğimi düşünürsün ve hayal ettiğimiz gibi olmaz diyor ben de bunu ailelerimiz istediği için değil zaten biz istediğimiz için yapalım öyle düşünme dedim sizce haklı mı bir an da diyorum zaten belli bir yastayiz hani artık bir şeyleri doldurabiliriz diye o da önümüzdeki altı ay içinde olmaz dedi acaba Nisan ayı gibi mi düşünüyor aramızda bir şeyler olmasını Ben öğretmenim zaten seneye aynı şehirde olmayacaksam onun şehrine gitmem gerekecek?
Buluşamamak yüzünden evlilik olur mu? Yaşımız da var maalesef?
Cevapla