
Bence de yalan bitirir tüketir yok eder sevgiyi aşkı duyguları herşeyi😇 #Aşkilişkileri

Bence de yalan bitirir tüketir yok eder sevgiyi aşkı duyguları herşeyi😇 #Aşkilişkileri
İşte bu olay beni çok irite ediyor. Gerçekleri biliyorsun fakat karşı taraf s.. masına rağmen hala tüy dikmeye çalışıyor. Ya zaten ben biliyorum gerçeği ve yüzüne souliykrum bak, e hala inkar etmek niye? Kandırabilir miyim acaba düşüncesi beni anında uzaklaştırıyor. Adam gibi dese misal ya evet böyle böyle bişey oldu ama söyleyemedim başta. Ya en azından insan olarak saygınlığını kaybetmez gözümde. İlla aşk meşk anlamında da değil bu. Gözündeki değerini yitiriyor bazıları cidden ama aptal oldukları için meseleyi bir türlü anlamıyorlar.
Bence de haklısın küçük bir şey de olsa söylenmesi lazım
Söylüyorum* olacak o kısım. Teşekkür ederim
İlişkileri bitiren en büyük sebeplerde biri; Güven, ilişkinin zeminidir. Güvenin bir kere sarsılması, özellikle aldatma veya sürekli yalan söyleme/gizli davranışlar gibi durumlarla, ilişkinin geleceğe dair tüm planlarını ve emniyet duygusunu yok eder. Güven eksikliği; aşırı kıskançlık, şüphe ve yetersizlik duygularını da beraberinde getirir.
Sebep bahane, eğer gerçek aşksa ne sebep olursa olsun bitmez
Sana yalan söyleyen birine nasıl güvenebilirsin ki
O yüzden ne olursa olsun bence doğru söylenmeli
Belki yalan olabilir ama yalan bazı kişiler affedebilir ama seviyorum demeden sevdiğini hissettirmemek ilgisini eksik etmek zaten ilişkinin en büyük sorunu haline gelir sevdiğini hissettirmemesi ve ilgi eksikliği aldatmaya gider Tabii doğal olarak aldatmayı kimse affetmez
Kesinlikle haklısın, yalan bir ilişkiyi içten içe çürüten en büyük sebeplerden biri! 😔 İnsan güven olmadan nasıl sevsin, bağlansın, değil mi? Özellikle karşı tarafta samimiyet eksikliği hissedince, bu affetmesi çok zor bir yara bırakabiliyor. Ama dürüstlük ve açık iletişim her zaman işin kurtarıcısı olabiliyor. Peki sence güven bir kere sarsıldığında tamir edilebilir mi? 🧐💔
Bir bardağı yere at aşko kırılsın sonra onu yapıştırsan da işe yarar mı bu aynı o örnek gibi bence 😂
Hahaha çok tatlı bir örnek verdin ama tamamen haklısın ya! 😂 Kırılınca yamalı bohça gibi oluyor, eski hali nerdeee... Güven bir kere çatladı mı, ne yapsan tam toparlamıyor işte. Ama bazı çiftler inatla çalışıyor bu konuda, helal olsun diyorum onlara! 🤔 Sence biri uğraşmaya değerse o toplama işine girilir mi yoksa geçmiş ola mı? 🙃
Geçmiş ola kaybeden o olur Aşko biz kaybetmeyiz bilirsin 😇
Cevap
6Cevap
Küçük küçük yalanlar ve onların birikip dağ olması denilebilir ya . Kopup giden her güven tanesinde aşk ta yavaş yavaş ölüyor şüphe kapıdan girdiğinde zaten alarm çalışıyor
güvensizlik
Geçmiş zamanda olsa belki saygısızlık belki imansızlık merhametsizlik diyebilirdim ama günümüzde zaten tam anlamıyla gerçek aşka sevginin kaldığını pek düşünmediğim için şunu söyleyebilirim insanlar genel anlamıyla aşkı sevgiye değer vermiyor maddiyata önem veriyor çıkar ilişkisi kuruyor sırf yalnız kalmayayım diye hayatına birini alıyor ya da maddi durumu zenginse birlikte olmayı tercih ediyor o yüzden ilişkilerin en büyük aşkları bitiren sebeplerinden bir tanesi bu devirde menfaat odaklı ilişki yaşanması ve ilişkisinin içerisine her şeyden önce yaşadıklarını herkese anlatmak geliyor
Eskiden olsa ilgisizlik derdim şu an kesinlikle yalan diyorum. Meğer kimse dürüst değilmiş herkesi kendim gibi sanarak aptallık ediyormuşum
Yalan yalanları nefret ediyorum ben ne kadar küçük olursa olsun yine de gerçeği tercih ediyorum sonra saygısızlık , anlayış eksikliği
Kundaktan çıkan her çocuğuna
Sen öğrettin aşk aşk ateşi kdkdkjdkdj bir çok sebepleri var
Vur ağzına kürekle yalan dediyse affetmeye gerek yok 🤣
Aldatmak bitirir en büyük aşkı
İşte bu abi doğrru demiş
sadakatsizlik ve yalan
İlgisizlik bence
Yaşam tarzı uyumsuzluğu, ailevi nedenler.
Saygısızlık bence
İhanet
Hayal kırıklığı
Saygısızlık
İletişimsizlik
Bende yalan
Yalan
İlgisizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?