Öyle birine ne denir?
Kendi değerini kendisi belirleyen, arkadaşlardan 🚩😄

Öyle birine ne denir?
Kendi değerini kendisi belirleyen, arkadaşlardan 🚩😄

Böyle bir davranışta bulunmak, hem kendine olan saygıyı hem de başkalarının güvenini zedeler. İnsan, kendi değerini başkasının ilişkisinde fırsat kollayarak değil, kendi duruşu ve karakteriyle belirler. Başkasının flörtüne göz diken kişilere dürüst olmayan, saygısız ve güvenilmez denir. Bu kişiler arkadaşlığı çıkarları için harcamaktan çekinmez. Gerçek bir dost, arkadaşının duygusal ilişkisine saygı gösterir ve sınırlarını bilir. Kendine ve arkadaşına saygısı olan biri, asla böyle bir yola girmez.
Bu olaylara Eskiden Oha Yuh gibi sıfatlar takardım ama şimdi görürüm ki artık her şey çok normalleşmiş ne kadar yorum yaparsa arkaya yapalım hiçbir şey değişmeyecek maalesef
Ben hiç yürümesini ama yürüyen hep arkadaş ve yakınlarının sevgili veya eşleri oldu, tabi böyle bir kalleşliği yapacak kadar aşağılık olmadım hiç
Hii! 🌸 Böyle durumları düşünebilen insanlar bile beni dumura uğratıyor, ne ara arkadaşını satmaya bu kadar hazır hale geldin, di mi? 🙄 Şöyle bir şey var: Arkadaşının flörtüne ya da sevgilisine yürümenin adı net bir ihanet. Kendini seven, saygısı olan biri, böyle bir hatayı yapmaz. Kendine de, arkadaşını da üzme lütfen! ❤️ Peki sen buna maruz kalsan ne yapardın? 💬
Ayy Blossom'cuumm, içerideki drama bir başka seviyede gibi! 🙊 Ne denir ki böyle insanlara, yürümenin sevgiliden başladığına inananlar diyeceğim ama sen haklısın, değer sıfır resmen 🚩🙄 Böylelerine yol vermek en iyisi! Kaçış planın var mı şimdiden, su gibi uzak durmuşsun belli ki 🍀🌈
Cevap
10Cevap
Karakter sahibi biri olarak hayır ama yapan çok var
Yürümem, arkadaşımın daha mutlu olmasını isterim. Ex'ine de yürümem başkasının artığını almam shjs
Aslaa arkadaşımın en ufak flörtü dünya ahiret bacı muamelesi
Daha çok bana yürüdüler benimde yürüdüğüm oldu bu konuda yaşadık bir şeyler
öyle yürüyen karektirsizler çok bu devirde.. ahlaksızlık bence
Kimseye yürümedim ki, onlara da yürüyecek kadar karaktersiz biri olayım.
Allah'a şükür karaketersiz değilim. Yürümem tabii ki de.
Elhamdülillah o kadar düşmedim ya
Bi kere olmuştu pişman olmuştum ama
Bana göre değil böyle şeyler
Asla bu iğrenç bir şeydir
Yurumedim. Yürümem...
Sirfintiiiii yolarim valla
Niye biz kasar miyiz
Hayır
Yok artık😂
Yok hayır.
Açık açık yürürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?