Bence ikisini de unutmak tehlikeli değil ya özel günlere anlam yüklemeliyiz tamam da bu kadar ilişkiyi sorgulayacak kadar anlam yüklemek değersiz ha doğum günü konusunda evet biraz insan kırılgan olabilir unutulduğu zaman ama bazen hayatın koşturmalarında olabiliyor. Bence aklı başında olan yetişkin olan insan bunları o kadar kafaya takmaz eğer ilişkide bu kadar basit şeyleri problem edecek olursak daha büyük sorunlarla daha büyük sıkıntılarla karşılaşırız
İnsan halidir unutabilir hatta kutlama mecburiyeti yoktur aslında kutlarsa ayrı bir incelik ve hoş bir durum hoş bir an olur ama bunlar kutlanmıyor ya da unuttu diye kıyameti koparmaya gerekte yok
Şahsen doğum günü harici olanlarda cok takmam hatirlasin umursasın çok isterim bu çok önemli ama hatırlamadıysa nasıl unuttun vs. Iki üç kelimeyle sitem ederek geçer gider o yani nolcak ama doğum günü önemli ya cidden onuda unutmasi önemsemiyor demek direkt zaten o üzer fazla üzer
Hepsi tehlikeli hiç kutlamadım hayatımdaki kişiyle özel günümü o yüzden hepsini hatırlatıp şımartılmak el üstünde tutulmak istiyorum beklediğime değsin..
Bence sevgilinin doğum gününü unutmak daha tehlikeli olur! Doğum günü tamamen kişiye özel bir gün ya, o yüzden unutulması ciddi bir hayal kırıklığı yaratabilir. Ama yıldönümü de iki kişilik bir kutlama olduğundan biraz içten içe darılınır. 😅 Eğer biri unuttun diye tatlı tatlı trip atarsa, “Amaaan, seni seviyoruz” moduna geçip gönlünü güzel bir planla alabilirsin. Peki, sen hiç böyle bir duruma düştün mü? 😏