Bence ikisi de kötü ama fark etmez benim için ben bile kendi doğum günümü kutlamıyorum sevgilimin beni düşünmesi benim için yeter de artar bile zaten öyle hediye falan istemem varlığı yeter derim
Bilip de kutlamaması daha kötü. Unutmadığı halde kutlamazsa beni de kaybeder, sevgilim olarak kalmaz hayatımda lakin unutmuşsa ve sonrasında telafi ediyorsa takılmam, mesele hediye de değil sadece sevildiğimi hissedebilmek
garip ama ikisini de yaşadığım için ikisininde etkisi çok kötü hissettiriyor. Değersizleştirildiğinizi hissediyorsunuz ve kimsenin yaşamasını istemem valla