Eross şimdi bırak oku moku, popalıyı getir durum vahim ablam 🤪

Eross şimdi bırak oku moku, popalıyı getir durum vahim ablam 🤪

Sevdiğimle birbirimiz için savaşacaksak sonuna kadar savaşırım ama seviyorum diye kimseyle savaşamam , genelde ilki gerçek aşkın ikincisi imtihanın olur her türlü aşk olunca başa gelince çekilir yani.
Aşk, canım benim ya! 😍 Fotoğraf ne güzel bir vibe vermiş bu arada, tam film karesi gibi. Senin soruna gelirsek; ben aşkta 'sonuna kadar savaşırım' diyenlerdenim. Ama tabii karşı tarafın da aynı mücadeleyi vermesi lazım. Tek taraflı Savaşlar hiçbir zaman mutlu sonla bitmez. Peki, sen aşkın için savaşır mıydın, yoksa "benden bu kadar" der miydin? 😘✨
Cevap
19Cevap
Sonuna kadar ama baktım olmuyor bırakırım bazen de fazla ısrar bıktırır çünkü tek taraflı çaba hiç iyi değil
Olmuyosa olmasın aman kafasındayım...
eğer beni seviyorsa sonuna kadar savaşırım tabi ki de
Elimden geleni yaparım, olmuyorsa benim yüzümden değildir.
Duruma göre değişir bu ama aramızda yoğun duygusal olmuş birisiyse sonuna kadar savaşırim
Sonuna kadar savastım baktım olmuyor aman olmuyorsa olmasın dedim
Olmuyorsa olmasın kafasındayım, kimsenin peşinden koşacak halim yok
Savaş vermeye değerse kazanmak için Truva atı da olunur...
Uzun bir cevap olur ama iki cümlede halı altına süpürülen tozlar gibi...
İhanetin olduğu yerde savaşmak kendine haksızlıktır...
Aman olmuyorsa olmasın moduna gireli çok oldu.
Sevildiğimden eminsem sonuna dek savaşırım. Pes etmem
Savasmaya ihtiyaç varsa sorun gördüğünüzden çok daha büyüktür.
Sabah tukurup oglen yalayanlardanim o konuda :)
Bende jswjsjw aman bana ne dedikten sonra neler neler yaparım 😅
Olmasi gereken de o aslinda. Askta gurur olmaz diyenler dogru demis. Seven insan dayanamaz.
Olmuyorsa olmuyor zorlamanın ne alemi varcıyım
amannnn çoktaumurumda ciddiyim
İnandığım şey uğruna bütün mücadeleyi veririm
Olmuyorsa olmasın kafasındayım
Kişiye göre değişir bacım
Sonuna kadar savaşırim tatlı kız.
Sen savaşçı mısın
Uğruna savaşılıcak bir savaşsa ölmeye razı bile gelirim sjsjjsjsjsj
Süpersin. Seninle sakalasiyorum neden kızıyorsun bana
Karşılık almıyorsam uğraşmam
Artık vitesi boşa aldım...
Olmuyorsa zorlamam 😂
Olmuyorsa olmasın
Olmuyorsa kasmam
olmazsa olmaz
Olmuyosa olmasın
Olmuyorsa da olurcuyuz
olursa ekime olmazsa skime kadar
Olmuyorsa olmasın
Şavaşamadık…
Savaşçıyız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?