5 sene uzak mesafe iliskisi? artık eskisi gibi hissedemiyorum üzmek de istemiyorum çok iyi biri napardınız yerimde olsanız?

Mesafelerden dolayı mı nedir anlamadım eski heyecanım hissim yok yanına gidiyorum 2 saat yol çekiyorum yoruluyorum artık istemiyorum bir yandan da çok iyi biri pisman olur muyum diyorum ek olarak da ar zulayamıyorum eskisi gibi. Bunu o da biliyor ama büyütmüyoruz şimdilik. Harici bi sorunumuz yok güven saygı hepsi yerinde. Siz olsanız naparsınız?
Güncellemeler
8 ay
Güncel
5 sene uzak mesafe iliskisi? artık eskisi gibi hissedemiyorum üzmek de istemiyorum çok iyi biri napardınız yerimde olsanız?
Cevapla