Eski sevgili ile bağı olanlara yapacağım tarife. Herkesden dost olmadığı bir gerçek benim açımdan. Haklı mı aranızda ki bağ ile alakalı ben çok sıkı bağ kurmam daha çok yüzeyseldir. Ancak olan olmuş sorgulamaya gerek yok. Kararını vermişsin bu kadar.🤷🏻♀️
Biri mesaj attığında bunaldım sosyal medyaya ara verdim diye bilirsin. Mutsuz ve bunalmışsın bu ortada sadece Anlayışınıza sığınıyorum dersin. Çünkü insan hep güleç ve sağlıklı düşünemiyor. Olağan şeyler taş değilsiniz sonuçta.