Sevgilimi gün içinde az konuşuyoruz diye terk ettim. Bu yaptığım doğru mu sizce?

Ciftciler ve ailesine yardim ediyor sabah erken saatte baslayip aksama kadar calisiyor yemek yeyip iki uc mesaj atip uyuyor. Konusamamktan dertlesememekten sıkıldim. Yine de icim rahat degil sizce dogrumu yaptim?
Sevgilimi gün içinde az konuşuyoruz diye terk ettim. Bu yaptığım doğru mu sizce?
Cevapla