Sevgilimle aramızdaki muhabbet bitti gibi bişey sizce ayrılsam mı?

Bana sürekli baskı yapıyor o 22 yaşında ben 30 sürekli mesajlaşmayı sevmiyorum ama o ilgi alaka istiyor elimden geleni yapıyorum ama her gün trip yemekten bıktım aramızda dönen sohbet o kadar sıkıcı ki hiç bir heyecan hissetmiyorum geçen bitirelim diyecektim benden önce ben seninle konuşmak istiyorum dedi söyleyemedim sizce bitirsem mi?
Anlamadığı şey şu ben sürekli mesajlaşmayı sevmiyorum ya nesi kötü bunun

Sevgilimle aramızdaki muhabbet bitti gibi bişey sizce ayrılsam mı?
Cevapla