Sizle 1 yıla yakın görüşüp sonrasında da ben tayinciyim tayin gideceğim yalnız ve tek başıma diyen bir erkekle görüşür müsünüz?

Böyle bir insanla daha görüşüp konuşmaya devam eder miydiniz çünkü ben de gelirim peşinden deyince bana ben hep tektim yine öyleyim yalnız ve bir başıma gideceğim dedi senin de hakkında hayırlısı olsun dedi :/
Sizle 1 yıla yakın görüşüp sonrasında da ben tayinciyim tayin gideceğim yalnız ve tek başıma diyen bir erkekle görüşür müsünüz?
Cevapla