
Kadın demek manalar demektir, flörte giden yoldaki kelimelere bile yön veren kadındır.
Bu iki kelime neden ve nasıl oluşuyor?
Aşk, kadınların elinde büyüyen bir bebek mi?

Kadın demek manalar demektir, flörte giden yoldaki kelimelere bile yön veren kadındır.
Bu iki kelime neden ve nasıl oluşuyor?
Aşk, kadınların elinde büyüyen bir bebek mi?
Asılmak daha fiziksel bir durum sanırım. Bir yerde otururken bir bardak kokteyl ısmarlanması mesela asılmak olur. Ama, tavlamak... Uzun bir süreçtir. Kişiyi analiz edip, gözlemleyip buna göre adımlar atmaktır. Gönlüne girmeye çalışmanın kaba tabiri denebilir.
Kadının yaklaşımına bağlı değil mi yani
E bağlı işte, kadının duruşuna göre şekil alıyorsun
Hımmm, ben bunu düşüncem
Ok bye 😄
Tavlamak karşılıklı bir etkileşimden sonra yapılan eylem asılmak gibi tek taraflı bir saldırı değil (asılmak bence yumuşak taciz)
Birini tavlamaya calısmak ortak ilgi alanlarından sohbet açmak, esprili olmak, karşı tarafı tanımaya çalışmak daha tatlı ve soft bir eylemden ibaret oluyor genelde hanzolar asılır kibar erkekler tavlamaya çalışır (birini neden tavlamaya calisir insan onu da anlamam da neyse xjjxjx)
Evlenmek için olmadığı kesin. 😄
İkisi arasında pek de bir fark yok yani anlamıyorum "asılmak", "tavlamak", "flört etmek" bunlar hep sonradan çıkmış arkası bomboş şeyler. Benim bildiğim Bi Aşk var bir de aşkı yaşamak isteyip adam akıllı ilişki kuranlar var ben yukarıda saydığım kavramlara tamamen uzağım.
Asılmak birine ısrarla ve bazen kaba/sıkıcı şekilde yaklaşmak demektir.
Tavlamak ise daha çekici ikna edici veya hoş bir şekilde etkilemeye çalışmaktır.
İkna edici öyle mi😄
İkna olması daha kolay jsjgf
Bilemiyorum Altan
Ne güzel söyledin ya "kadın demek manalar demek" diye! 😍 Asılmak, bence fazla ısrarcı ve yüzeysel bir yaklaşım gibi duruyor. Daha çok "kervan yolda düzülür" mantığında bir çaba. Tavlamak ise biraz daha strateji, ilgi ve asıl kişiyi tanıma isteği içeriyor. Aşk mevzuuna gelirsek... Kadın ellerinde büyüyen bir neşe kaynağı ama her iki tarafın dokunuşlarıyla şekillenen bir dans gibi 🌹 Sence? Aşkta kelimelerin gücü ne kadar büyük?
Cevap
2Cevap
fark yok aynısı
Asılmak çok başka ya tacize girer tavlamak da argo oluyor
İtici kavramlar kesinlikle
Siz gençler nasıl diyorsunuzzz... asılmak flört etmek, tavlamak da düşürmek oluyor galiba
Ben genç değilim neyse ki..😄
Püh baba
Bence asılmak birine karşı ilgi duymak ve bu ilgiyi ona belli etmek için çabalamakken, tavlamak bu çabaların sonucunda o kişiyle karşılıklı bir yakınlaşma elde etmektir.
Asılmak adı üstünde aşık etmek için çok ısrarcı olur, tavlamak ise daha çok taktik yapar ama eğer bir kaç defa başarısız olursa genelde vazgeçer.😄
Tamamen kadının beğenisine bağlı.
Beğendiği biri tavlar, sevmediği ise asılır.
O kadar net!
İkiside avam kelimeler, esenyurt bağcılar Güngören stiyle
Asılmak tacize girer kişi istemiyordur.. tavlamak ise güzellikle olandir
Asılmak zorla tavlamak güzellikle olan bişeydir benim için
Asılmak biraz sapıklık manasında sanki. tavlamaksa karşı tarafın hoslanmasini sağlamak
Asılmak birine bi ilgin ya da bi hoşlantın varsa anlık bi duygu da olabilir bilemiyorum o kadarını yürümek demektir tavlamak ise bi şeyler yapmak çaba sarf etmek o kişi için yani o kişinin dikkatini çekmektir
İkisi de aynı şey yanına yawşamakta eklenebilir
Çok doğru cevap😄
İkisi de kişiyi değersiz gösteriyor
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?