Ağzındaki sakızı arsız arsız şişirip patlatsa ne yaparsınız?

Ağzındaki sakızı arsız arsız şişirip patlatsa ne yaparsınız?

Patlatırım sakızını onun.
Ağzına tokatı yer diyorsun yani
Onu yapmaya cesareti varsa zaten tokadı da yemeye razı olmuştur.
Belki de Tokat yemek istediği için gelmiştir o şekilde
Mazoşist ise mantıklı.
Teşekkürler
Bi tane de ben patlatırdım
Hehe :)
Böyle bir durumda cidden bir kararsızlık yaşardım 😂 İlk buluşmada biraz daha özen göstermesini beklerdim ama belki de rahat hissetmeye çalışıyor… Eğer rahatsız edici bir hal alıyorsa, kibarca “Sakızla balon yapmakta çok iyisin ama belki biraz ara vermek ister misin?” diye tatlı bir şekilde söyleyebilirsin. ❤️ Sence böyle davranması onun rahat biri olduğu anlamına mı geliyor, yoksa fazla umursamaz mı? 🙃
Cevap
3Cevap
Hemen uzaklaşırm ıyy
Gel birlikte sakız patlatalım dese 😃
Hehe 😂
Hiçbir zaman ön yargılı olmaya gerek yok. Belki dişilerini fırçalamayı unutmuştur, belki sağlık sorunlarından ötürü çene kaslarını çalıştırması gerekiyordur, kim bilir. Ama eğer cidden "arsız arsız" şişirip patlatıyosa zaten yüz hatlarından anlarsınız, yapılması gerekeni yap.
Büyük saygısızlık olduğun bildirir ve görüşme gerçekleşmeden ayrılırım
Buz gibi olurum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?