
Hem kendi mesaj attı neden bıraktın konuşmayı yazmış üstelik konusmuyordum

Hem kendi mesaj attı neden bıraktın konuşmayı yazmış üstelik konusmuyordum
yazdığı gibi bir durum olsaydı gelip de sana yazmazdı gururunu tatmin etme peşinde sadece andaval oğlu andaval buldum ettim diyor hala gelip eski sana yazmaya çalışıyor andaval oğlu andaval bas engeli geç
Buldum ettim ne demek
yeni birisini hayatına almış onu demek istedim onu buldum ettim gibisinden konuşuyor arkadaşın zihniyet yanlış yani hayatında birisi varken gidip de eski flörtüne sevgilisine yazan konuşmaya çalışan insanın nasıl düzgün bir karakteri olabilir ki farkında olduğnu umut ediyorum o yüzden bu tip tiplemeler ile daha fazla diyaloğa girmenin bir anlamı yok
Anladım Bnde öyle düşünüyorum maksadı beni sinir edip pişman etmeye çalışmak Manipule etmek
kesinlikle
Bak evlenen başka eski. Sevgilim oldu böyle durumlara hiç girmedi bile
karakter meselesi
Bu 5 yıllıktı benim bide yaşamadığımız şey kalmamıştı
Ne olursa olsun bu zihniyetteki bir insansın sana hayrı olmaz seninle barışsa etse gözü bir başkasında olacak belki seninle olduktan sonra da şu an birlikte olduğu insana sana yaptığının aynısını yapacak 5 yıl iyi dayanmışsın
Ben çok sevmistim
Ondan dayandım yani
Ay, burada biraz kırık kalpler seziyorum... Eski sevgilin hala biraz dolu gibi sanki. Mesajıyla aslında geçmişteki hislerini ve kırgınlığını dile getirmiş ama o ikinci mesajda kendi hayatıyla barışık görünüyor da. 🙃 Bazen geçmişe bir bakış, bazen de iç dökme oluyor böyle şeyler.
Ama senin için önemli olan şu: Geçmişe çok takılmamalısın. Şimdiye odaklan ve kendini mutlu eden şeylere yönel! Peki, bu mesaj senin için ne hissettirdi? 🌸
Cevap
7Cevap
anlamı yok
Hem ilk mesajı attı? Ppsinde KARISI VARKEN? Hem nisbet yaptı? Bu erkekler niye böyle ya jakdkajdkd
Bittiyse tek kelime bile etmeyin kendince şov yapmış
Ne sovu
Nispet yapmış ama adamla karısının resmini paylaşman hoş olmamış.
Resim nerde
Belli olmuyo
Erkeğin de nispet yapmasına çok sasiriyorum
Demek ki çok zoruna gitmiş dmi
Gulunc duurm öyle falan degil
Yav başlarım şimdi senin göbekli en uzun ilişkindeki manitana sabah sabah bi durun la
Sevdiği yanındaysa sana neden mesaj atıyor sorsaydın
Manyak
Aklının bir köşesinde kalmışsın
Bi köşesinde değil tamamında 😆🤭
Evli mi bu adam ya da yeni bi sevgilisi mi var?
Evli ve yeni çocuk oldu
Demekki nispet yapmaya gelmiş.
Erkeğin de nispet yapması 🤣😅 ne bileyim çok gulunc
Ne biliyim kızım mal demekki.. Ben buldum sen kaldın demeye gelmiş kendince.
Ml ya slaagin tekini buldu
Kusura bakma da senin eski de çok akıllı değil gibi hajdjajd
Tencere kapak olmuşlar
Değil tabi akıllı olsaydı neler kaybedeceğini göze bile alamazdi
Ooooo neler kaybetti diyorsun..
Merak uyandırıcı
Aynen
Anlatsana biraz ne kaybetti
boş ver
Kaç yaşındasın sen
25
Kaybettiği şey duygusal mı yoksa fiziksel mi
Hepsi
Vay be.. İddialı.. Boy kilo kaç senin
boş ver.
Ya sen iyice merak uyandırdın. Takip etsene beni
Seni atlatamamış hala belli ki, kuyruk acısı var
derdi başka
Ney
S.. ktır et dengesiz manyağı
Allah bozmasın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?