Flörtümden bir an haber alamayınca çok sinir oluyorum. sırf bu yüzden kimseyle konuşmak istemiyorum?

Flörtümden bir an haber alamayınca çok sinir oluyorum. sırf bu yüzden kimseyle konuşmak istemiyorum?
Cevapla